Ο Αλέξανδρος Γιωτόπουλος έκανε αίτηση αποφυλάκισης στις 23 Οκτωβρίου και σήμερα εκδόθηκε το βούλευμα.
Ο «Λάμπρος» της 17Ν είχε καταδικαστεί σε 17 φορές ισόβια και κάθειρξη 25 ετών για ηθική αυτουργία σε 17 δολοφονίες, εκρήξεις, ληστείες και συμμετοχή στην οργάνωση 17Ν.
Ο Αλέξανδρος Γιωτόπουλος κρατούνταν στις Φυλακές Κορυδαλλού.



