Boυλευτές του Σύριζα για την σιδηροδρομική σύνδεση Καλαμπάκας-Θεσσαλονίκης Reviewed by Momizat on . Στην ανάγκη ενίσχυσης της σιδηροδρομικής διασύνδεσης ανάμεσα στην Καλαμπάκα και στη Θεσσαλονίκη αναφέρονται σε κοινή τους επιστολή προς τον διευθύνοντα σύμβουλο Στην ανάγκη ενίσχυσης της σιδηροδρομικής διασύνδεσης ανάμεσα στην Καλαμπάκα και στη Θεσσαλονίκη αναφέρονται σε κοινή τους επιστολή προς τον διευθύνοντα σύμβουλο Rating: 0

Boυλευτές του Σύριζα για την σιδηροδρομική σύνδεση Καλαμπάκας-Θεσσαλονίκης

Boυλευτές του Σύριζα για την σιδηροδρομική σύνδεση Καλαμπάκας-Θεσσαλονίκης

Στην ανάγκη ενίσχυσης της σιδηροδρομικής διασύνδεσης ανάμεσα στην Καλαμπάκα και στη Θεσσαλονίκη αναφέρονται σε κοινή τους επιστολή προς τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Φ. Τσαλίδη οι βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ των Τρικάλων και της Καρδίτσας. Όπως σημειώνουν «σε συνέχεια της ενημέρωσής μας από τους  Συλλόγους Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων και Καρδίτσας, αλλά και κατόπιν αποστολής σημαντικού αριθμού αιτημάτων πολιτών και των 2 Νομών της δυτικής Θεσσαλίας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε σχετικά με την ανάγκη ενίσχυσης της σιδηροδρομικής διασύνδεσης ανάμεσα στην Καλαμπάκα και τη Θεσσαλονίκη. Η διευκόλυνση του επιβατικού κοινού, η στήριξη της ανάπτυξης στη Δυτική Θεσσαλία, η προώθηση και του τουρισμού αλλά και της οικολογίας επιτάσσει την ενίσχυση των δρομολογίων από και προς τη Βόρεια Ελλάδα. Στο πλαίσιο αυτό οι Σύλλογοι Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων και Καρδίτσας έχουν ήδη καταθέσει μια σειρά από συγκεκριμένες προτάσεις για την υλοποίηση του εν λόγω αιτήματος, οι οποίες είναι υλοποιήσιμες και απολύτως βιώσιμες οικονομικά. Στο πλαίσιο αυτό σας επισυνάπτουμε τις σχετικές  επιστολές  των Σ.Φ.Σ.Τ. και Σ.Φ.Σ.Κ, τις οποίες έχουμε καταθέσει και ως αναφορές προς το αρμόδιο Υπουργείο στα πλαίσια του κοινοβουλευτικού ελέγχου και παρακαλούμε για τις ενέργειές σας.
Με εκτίμηση,
Οι βουλευτές Τρικάλων και Καρδίτσας του ΣΥΡΙΖΑ :
–    Δριτσέλη Παναγιώτα
–    Παπαδόπουλος Αθανάσιος
–    Σιμορέλης Χρήστος
–    Βράντζα Παναγιώτα
–    Κατσιαβριά- Σιωροπούλου Χρυσούλα
–    Λάππας Σπυρίδων»
Στο θέμα αναφέρεται και ο Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων επισημαίνοντας ότι «σήμερα από τους νομούς Τρικάλων και Καρδίτσας υπάρχει μόνο ένα δρομολόγιο την ημέρα για την Θεσσαλονίκη , το 590/591 που ξεκινά από την Καλαμπάκα στις 08:19.
Ζητάμε την επέκταση του δρομολογίου desiro 2599/3590 έως τον Παλαιοφάρσαλο ώστε να ανταποκρίνεται με το ζεύγος 887/888 για να υπάρχει τουλάχιστον ένα (πολύ χρήσιμο) απογευματινό δρομολόγιο από τη δυτική Θεσσαλία προς τη Θεσσαλονίκη με ώρα άφιξης 22:45.
Το δρομολόγιο 2599 ξεκινά από την Θεσσαλονίκη στις 18:37 και φτάνει στην Λάρισα στις 20:12. Στον Σιδηροδρομικό Σταθμό της Λάρισας θα παραμείνει για μία ώρα και θα αναχωρήσει για Θεσσαλονίκη στις 21:09 με  άφιξη στις 22:45. Σε αυτήν την μία ώρα το τρένο μπορεί να κινηθεί προς Παλαιοφάρσαλα (απόσταση 20 λεπτά) όπου θα συναντήσει το τοπικό δρομολόγιο που έρχεται από Καλαμπάκα για να παραλάβει τους επιβάτες που έρχονται από Αθήνα.
Η συγκεκριμένη μεταβολή θα προσθέσει χωρίς καμία οικονομική ουσιαστικά επιβάρυνση για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και δεύτερο απογευματινό δρομολόγιο (εκτός του  591) από την Θεσσαλονίκη (αναχ 18.37) προς  τη δυτική Θεσσαλία». 
 

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή