"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

10.9 C
Trikala

Δημ. Κουρέτας: Αλλάζει και μεταμορφώνεται το τουριστικό «πρόσωπο» της Θεσσαλίας

lafarm

Σχετικά άρθρα

Εγκεκριμένες χωρικές επενδύσεις που αφορούν τη διαδρομή πολιτισμού και τουρισμού σε όλη τη Θεσσαλία και τις Σποράδες, ύψους 20 εκατομμυρίων ευρώ, που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα για την τουριστική στρατηγική και ανάπτυξη της Περιφέρειας, παρουσίασαν ο περιφερειάρχης, κ. Δημήτρης Κουρέτας, η σύμβουλος του σε θέματα τουρισμού, κ. Μάγια Τσόκλη και αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Νατάσα Αδαμοπούλου, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν σήμερα, το μεσημέρι της Τρίτης από την αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου.

 

 

Ειδικότερα, η στρατηγική στρέφεται προς ειδικές μορφές τουρισμού, όπως ο πεζοπορικός και ο ποδηλατικός, ενώ στο πρόγραμμα περιλαμβάνονται και μέτρα ενεργειακής απόδοσης, ανακαίνισης δημοσίων κτιρίων και ανάπλαση του παραθαλάσσιου μετώπου, όπως περιέγραψε ο περιφερειάρχης, κ. Δημήτρης Κουρέτας, ο οποίος στη συνέχεια περιέγραψε τα βασικά σημεία του σχεδιασμού.

 

Ο κ. Κουρέτας παρουσίασε τις νέες μεγάλες επενδύσεις στον τουρισμό σε δράσεις και υποδομές, όπως είναι οι Ολοκληρωμένες Χωρικές Επενδύσεις με τις Διαδρομές Πολιτισμού και Τουρισμού, με ενίσχυση της πολιτιστικής και τουριστικής συνδεσιμότητας, με ειδική αναφορά στις Σποράδες για τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη και αναβάθμιση υποδομών, αλλά και την τουριστική προβολή της Μαγνησίας με 300.000 ευρώ. Η Περιφέρεια θα δημιουργήσει τις συνθήκες αύξησης της αναγνωρισιμότητας και επισκεψιμότητας με στοχευμένες καμπάνιες, καθώς θέλει να ενισχύσει τις ειδικές μορφές τουρισμού, όπως του περιπατητικού, του ποδηλατικού κ.α., ενώ θα στηρίξει και την λειτουργία του αεροδρομίου της Νέα Αγχιάλου.

Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας παρουσίασε τα έργα και τις δράσεις των Ολοκληρωμένων Χωρικών Επενδύσεων, Διαδρομές Πολιτισμού – Τουρισμού στη Θεσσαλία, με συνολικό προϋπολογισμό έργων/Δράσεων 27.863.747,12 €, αλλά και των ΟΧΕ Σποράδων που ολοκληρώθηκαν ή είναι σε διαδικασία υλοποίησης. Οι αντίστοιχες ΟΧΕ των Μετεώρων-Πύλης και των Αγράφων θα «τρέξουν» το αμέσως επόμενο διάστημα.

 

Σε απολογισμό του 2024 και προγραμματισμό δράσης για το 2025 προχώρησε από την πλευρά της η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Νατάσσα Αδαμοπούλου, τονίζοντας τα εξής: Δημιουργήσαμε μια νέα οπτική ταυτότητα, συμμετείχαμε σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, ενώ στην Ελλάδα, συμμετείχαμε στην Philoxenia στη Θεσσαλονίκη και για πρώτη φορά με περίπτερο τουριστικής προβολής στον Μύλο των Ξωτικών. Οργανώσαμε FAM TRIPS  με δημοσιογράφους και τουριστικούς πράκτορες του εξωτερικού, προβάλαμε την Περιφέρεια Θεσσαλίας σε πλήθος αναγνωστών με καταχωρήσεις σε περιοδικά τόσο του εσωτερικού όσο και του εξωτερικού. Πραγματοποιήσαμε συναντήσεις με τους Δήμους και με επαγγελματικούς φορείς ενισχύοντας τη συνεργασία με όλους τους εμπλεκομένους στην παραγωγή του τουριστικού προϊόντος. Η Περιφέρεια Θεσσαλίας φροντίζει για την αποκατάσταση των ζημιών στις υποδομές που επλήγησαν από τον Daniel, με στόχο την ταχεία ανάκαμψη και τη διασφάλιση της προσβασιμότητας σε όλα τα τουριστικά σημεία της περιοχής μας. Το 2025 θα μιλήσουμε για τουρισμό ως εμπειρία ζωής. Οι ταξιδιώτες δεν έρχονται μόνο για να δουν, έρχονται για να ζήσουν την εμπειρία μιας Θεσσαλίας που μπορεί να εξελιχθεί σε έναν προορισμό τεσσάρων εποχών.

 

Την νέα  Τουριστική Ταυτότητα και την Στρατηγική Προβολής, παρουσίασε η σύμβουλος Τουρισμού κ. Μάγια Τσόκλη. Το νέο Λογότυπο και η οπτική Ταυτότητα αποτυπώνει τη μοναδικότητα της Θεσσαλίας , ανοίγοντας ένα νέο παράθυρο στον κόσμο, προσελκύοντας νέους επισκέπτες, με βελτιωμένη εμπειρία χρήστη και στοχευμένο περιεχόμενο.

Αναλυτικότερα η κ. Τσόκλη παρουσίασε τη νέα τουριστική ταυτότητας (νέο λογότυπο και οπτική ταυτότητα), τη νέα σειρά αφισών, όπου γίνεται προβολή της φυσικής ομορφιάς και της πολιτιστικής κληρονομιάς της περιοχής, τη νέα ιστοσελίδα, σημειώνοντας ότι στόχος είναι η προσέλκυση νέων επισκεπτών και η βελτιωμένη εμπειρία του χρήστη στις νέες τεχνολογίες. Αναφέρθηκε στις δέκα διαθεσσαλικές διαδρομές που σχεδιάζονται, παρουσιάζοντας τις θεματικές και χωρικές διαδρομές, τα νέα πολυέντυπα, με κατηγοριοποίηση ανά προορισμό πόλη και θέμα για στοχευμένη ενημέρωση. Απηύθυνε κάλεσμα σε δημιουργούς περιεχομένου για τη συνεχή ανανέωση και προβολή της Θεσσαλίας και υπενθύμισε ότι η Περιφέρεια Θεσσαλίας είναι τιμώμενη περιοχή στα φετινά βραβεία Τουρισμού, όπου και θα προβληθεί  ως πρότυπο τουριστικής ανάπτυξης και καινοτομίας.

 

Η παρουσίαση της στρατηγικής της Περιφέρειας για τον τουρισμό,  έγινε παρουσία  εκπροσώπων της αυτοδιοίκησης, επαγγελματικών φορέων και του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

 

 

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης