Δήμος Τρικκαίων – Λαγός τη φτέρη έσειε, κακό της κεφαλής του

lafarm

Σχετικά άρθρα

Δήμος Τρικκαίων , σε ρόλο λαγού δημοτικός σύμβουλος ονειρεύεται δημαρχιλίκια.

Ήταν σε ένα δάσος ένας λαγός και καθόταν κάτω από ένα δέντρο.

Περνάει ο αετός :
– Γεια σου λαγέ! Τι κάνεις ;
– Εδώ μωρέ, πίνω φραπέ, χαίρομαι την άνοιξη, κάπου κάπου πηδάω και το λιοντάρι!

Περνά η χελώνα :

– Γεια σου λαγέ! Τι κάνεις ;
– Εδώ μωρέ, πίνω φραπέ, χαίρομαι την άνοιξη, κάπου πηδάω και το λιοντάρι!

Περνά ο γάιδαρος :
– Γεια σου λαγέ! Τι κάνεις ;
– Εδώ μωρέ, πίνω φραπέ, χαίρομαι την άνοιξη, κάπου κάπου πηδάω και το λιοντάρι!
– Τι; (του λέει) Πηδάς το λιοντάρι;
– Ναι γιατί;
– Να πάω να του το πω;
– Και δεν πας ;

Μετά από λίγη ώρα περνά το λιοντάρι :
– Γεια σου λαγέ! Τι κάνεις ;
– Εδώ μωρέ, πίνω φραπέ, χαίρομαι την άνοιξη, κάπου κάπου λέω και καμία μαλακία για να περνάει η ώρα!

 

4 ΣΧΟΛΙΑ

    • Η κατάντια μας: με το προηγούμενο χαζό παιδί, ακούγαμε και καμία ακακία την εβδομάδα. Με τούτο, κάθε ημέρα. Μόνο όταν λείπει σε ιδιωτικά ταξίδια τη γλυτώνουμε.

  1. Οπότε περνά ο Σακκάς και ρωτάει;
    Ρε Γιώργο ,πας για δήμαρχος?…
    Όχι δήμαρχε, λέμε καμμία μ@λ@κί@ να περνάει η ώρα…
    Υ.Γ..Η αναφορά του ονόματος “Γιώργος” είναι τυχαία..

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης