Δήμος Τρικκαίων , σε ρόλο λαγού δημοτικός σύμβουλος ονειρεύεται δημαρχιλίκια.
Ήταν σε ένα δάσος ένας λαγός και καθόταν κάτω από ένα δέντρο.
Περνάει ο αετός :
– Γεια σου λαγέ! Τι κάνεις ;
– Εδώ μωρέ, πίνω φραπέ, χαίρομαι την άνοιξη, κάπου κάπου πηδάω και το λιοντάρι!
Περνά η χελώνα :
– Γεια σου λαγέ! Τι κάνεις ;
– Εδώ μωρέ, πίνω φραπέ, χαίρομαι την άνοιξη, κάπου πηδάω και το λιοντάρι!
Περνά ο γάιδαρος :
– Γεια σου λαγέ! Τι κάνεις ;
– Εδώ μωρέ, πίνω φραπέ, χαίρομαι την άνοιξη, κάπου κάπου πηδάω και το λιοντάρι!
– Τι; (του λέει) Πηδάς το λιοντάρι;
– Ναι γιατί;
– Να πάω να του το πω;
– Και δεν πας ;
Μετά από λίγη ώρα περνά το λιοντάρι :
– Γεια σου λαγέ! Τι κάνεις ;
– Εδώ μωρέ, πίνω φραπέ, χαίρομαι την άνοιξη, κάπου κάπου λέω και καμία μαλακία για να περνάει η ώρα!




Η σωστή απάντηση στην ερώτηση είναι:
Κάνω βόλτες, πίνω φραπέ, χαίρομαι και λέω μαλακίες συνέχεια.
Η κατάντια μας: με το προηγούμενο χαζό παιδί, ακούγαμε και καμία ακακία την εβδομάδα. Με τούτο, κάθε ημέρα. Μόνο όταν λείπει σε ιδιωτικά ταξίδια τη γλυτώνουμε.
Οπότε περνά ο Σακκάς και ρωτάει;
Ρε Γιώργο ,πας για δήμαρχος?…
Όχι δήμαρχε, λέμε καμμία μ@λ@κί@ να περνάει η ώρα…
Υ.Γ..Η αναφορά του ονόματος “Γιώργος” είναι τυχαία..
Λαγοί με πετραχήλια στον Δήμο Τρικκαίων λοιπόν… Με τις υγείες μας!!!