Πολλοί είναι αυτοί που υπογραμμίζουν ότι το κυκλοφοριακό απαιτεί μια συνολικότερη αντιμετώπιση καθώς δεν ευθύνονται γι’ αυτό ο τρόπος που κινούνται και λειτουργούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς στα Τρίκαλα.
Η οδική συμπεριφορά των ανθρώπων του Αστικού ΚΤΕΛ Τρικάλων είναι παροιμιώδης και χαίρει άκρας εκτίμησης, από το σύνολο των συμπολιτών μας.
Ο προβληματισμός έχει να κάνει με την πρόθεση της δημοτικής αρχής να δημιουργήσει έξι στάσεις λεωφορείων στο κέντρο της πόλης.
Η πρώτη στάση φορά δύο θέσεις λεωφορείων στην οδό Τσιτσάνη όπου θα πρέπει να πούμε “αντίο ποδηλατόδρομε” , η άλλη από το Mikel μέχρι την Αλβανικού Μετώπου και η τρίτη μπροστά από το κατάστημα Σαράφης στην κεντρική επίσης πλατεία.
Το ερώτημα είναι “βολεύει η νέα κατάσταση που θα διαμορφωθεί ή θα έχουμε όξυνση του κυκλοφοριακού προβλήματος” ;
“Αντέχει” το κέντρο της πόλης έξι στάσεις λεωφορείων ;
Δηλαδή έχουμε λύσει όλα τα υπόλοιπα και μας φταίνε τα λεωφορεία για το κυκλοφοριακό;
Δεν βλέπουν τα παράνομα παρκαρίσματα;
Aν υπολογίσουμε ότι κάθε περίπου 15 λεπτά σταθμεύει ένα λεωφορείο, μήπως το αποτέλεσμα θα είναι να δημιουργούνται ουρές αυτοκινήτων Ι.Χ., ταξί, φορτηγών, λεωφορείων τουριστικών; Τραγέλαφος δηλαδή.
Μιλώντας στην TrikkiPress ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Δημήτρης Ιωάννου εξέφρασε την ελπίδα ότι η δημοτική αρχή θα επανεξετάσει το ζήτημα που θα προκύψει και ότι το Αστικό ΚΤΕΛ έχει έτοιμες προτάσεις .