Έφτιαξαν πεζοδρόμια πριν ένα μήνα – και σήμερα τα ξήλωσαν

lafarm

Σχετικά άρθρα

Έφτιαξαν πεζοδρόμια πριν ένα μήνα – και σήμερα τα ξήλωσαν. Όχι, δεν είναι φάρσα. Είναι ο σχεδιασμός «τύπου Σακκά»: ΚΑΝΕΝΑΣ.
Ταλαιπωρία για επαγγελματίες και πολίτες, και το μάρμαρο – όπως πάντα – το πληρώνουμε εμείς. Δημόσιο χρήμα πεταμένο, σαν το φρέσκο τσιμέντο που ρίξανε.
Έργα για το θεαθήναι. Ευθύνη για το τίποτα. Ανικανότητα με το κιλό
Δημοτική παράταξη “Τρίκαλα τόπος να ζούμε”
Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο που λέει "Τέλη Μαίου. Νέα πεζοδρόμια"
Μπορεί να είναι εικόνα οδός και κείμενο

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης