Αυτά δεν τα ακούει ο ΑΠΕ. Ακούει μόνο αυτά που θέλει, σαν κάτι γριές. Ακούνε μόνο αυτά που τις συμφέρουν.
ΥΓ. Έχει γούστο να μας πει ότι αυτοί είναι ψεκασμένοι. Ή ότι δεν κάνουν …αντλησιοταμίευση.
Καημένε ΑΠΕ, εμείς σε καταλαβαίνουμε. Σου λένε και μας λες. Και ο Σκούτερης τα ίδια πάθαινε.
ΥΓ. Όταν καταργείται η κοινή λογική, έτσι είναι. Ο κύριος στο φιλμάκι είναι σαφέστατος. Εάν αυτά τα πούμε σε πρωτοετείς ηλεκτρολόγους-μηχανολόγους του ΕΜΠ, θα σκάσουν στα γέλια. Τώρα, για τα αμειβόμενα τρολάκια, είναι διαφορετικά τα πράγματα. (Δεν υπονοούμε εσένα, στο λέμε κατάμουτρα και σε δείχνουμε: ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΤΡΟΛΑΚΙ. ΑΜΕΙΒΟΜΕΝΟ ΜΑΛΙΣΤΑ. ΕΙΔΑΛΛΩΣ, ΕΙΣΑΙ Α-ΝΟΗΤΟΣ).
Έτσι είναι τα χωράφια μάγκες, ξεσκέπαστα μαγαζιά.
Αυτά δεν τα ακούει ο ΑΠΕ. Ακούει μόνο αυτά που θέλει, σαν κάτι γριές. Ακούνε μόνο αυτά που τις συμφέρουν.
ΥΓ. Έχει γούστο να μας πει ότι αυτοί είναι ψεκασμένοι. Ή ότι δεν κάνουν …αντλησιοταμίευση.
Αυτούς τους αντι-ΑΠΕ που θέλουν στα χωράφια φωτοβολταϊκά , αντί για τους λόφους ρώτα.
Άλα του ευλυγισία ο ΑΠΕ!
Καταπληκτική κωλοτούμπα!
Καημένε ΑΠΕ, εμείς σε καταλαβαίνουμε. Σου λένε και μας λες. Και ο Σκούτερης τα ίδια πάθαινε.
ΥΓ. Όταν καταργείται η κοινή λογική, έτσι είναι. Ο κύριος στο φιλμάκι είναι σαφέστατος. Εάν αυτά τα πούμε σε πρωτοετείς ηλεκτρολόγους-μηχανολόγους του ΕΜΠ, θα σκάσουν στα γέλια. Τώρα, για τα αμειβόμενα τρολάκια, είναι διαφορετικά τα πράγματα. (Δεν υπονοούμε εσένα, στο λέμε κατάμουτρα και σε δείχνουμε: ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΤΡΟΛΑΚΙ. ΑΜΕΙΒΟΜΕΝΟ ΜΑΛΙΣΤΑ. ΕΙΔΑΛΛΩΣ, ΕΙΣΑΙ Α-ΝΟΗΤΟΣ).