Για 24,33 ευρώ κατηγορούμενος συνταξιούχος γιατρός από τον ΟΠΕΚΕΠΕ – Μαζί του και άλλοι για μικροποσά

lafarm

Σχετικά άρθρα

Την ώρα που το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ έχει απλώσει τη σκιά του σε όλη τη χώρα με εκατομμύρια ευρώ να έχουν πάει σε τσέπες απατεώνων, η Ελληνική Δικαιοσύνη ασχολείται με μικροποσά και στέλνει κατηγορούμενους καλλιεργητές για 24 και 40 ευρώ.

Μια τέτοια περίπτωση έφερε στο φως το Ράδιο Κρήτη που φιλοξένησε στο στούντιο τον συνταξιούχο Ηρακλειώτη γιατρό Γιάννη Μπιμπάκη και την σύζυγό του επίσης γιατρό, για να περιγράψει την δικαστική περιπέτειά του με την κατηγορία ότι καταχράστηκε από τον ΟΠΕΚΕΠΕ το «υπέρογκο» ποσό των….24,33 ευρώ.

Μαζί του άλλοι 8 κατηγορούμενοι για μικροποσά έως 72 ευρώ.

Η απίστευτη αυτή ιστορία που ξεκίνησε το 2020 και συνεχίζεται μέχρι σήμερα πέντε χρόνια μετά αφού το δικαστήριο έχει οριστεί για τις 6 Οκτωβρίου, με την κατηγορία ότι ο γιατρός δεν καλλιεργούσε πραγματικά και ότι παραπλάνησε τον ΟΠΕΚΕΠΕ και πήρε χωρίς να το δικαιούται 24,33 ευρώ, προκαλεί την οργή των πολιτών.

8 ΣΧΟΛΙΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης