Την ώρα που το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ έχει απλώσει τη σκιά του σε όλη τη χώρα με εκατομμύρια ευρώ να έχουν πάει σε τσέπες απατεώνων, η Ελληνική Δικαιοσύνη ασχολείται με μικροποσά και στέλνει κατηγορούμενους καλλιεργητές για 24 και 40 ευρώ.
Μια τέτοια περίπτωση έφερε στο φως το Ράδιο Κρήτη που φιλοξένησε στο στούντιο τον συνταξιούχο Ηρακλειώτη γιατρό Γιάννη Μπιμπάκη και την σύζυγό του επίσης γιατρό, για να περιγράψει την δικαστική περιπέτειά του με την κατηγορία ότι καταχράστηκε από τον ΟΠΕΚΕΠΕ το «υπέρογκο» ποσό των….24,33 ευρώ.
Μαζί του άλλοι 8 κατηγορούμενοι για μικροποσά έως 72 ευρώ.
Η απίστευτη αυτή ιστορία που ξεκίνησε το 2020 και συνεχίζεται μέχρι σήμερα πέντε χρόνια μετά αφού το δικαστήριο έχει οριστεί για τις 6 Οκτωβρίου, με την κατηγορία ότι ο γιατρός δεν καλλιεργούσε πραγματικά και ότι παραπλάνησε τον ΟΠΕΚΕΠΕ και πήρε χωρίς να το δικαιούται 24,33 ευρώ, προκαλεί την οργή των πολιτών.




Ο νόμος δεν κάνει διακρίσεις. Όλα στο φως. Θα πάρουμε πίσω και την τελευταία δεκάρα.
Θα χυθεί άπλετο φως, το μαχαίρι θα φτάσει στο κόκαλο.
ΥΓ. Αφού γράφει παπάρες ο Κούλης, ας γράψω και εγώ μία… Τζάμπα είναι άλλωστε.
Έλα ρε Σούλη, έχασες εντελώς το χιούμορ σου; Δεν βλέπεις εμένα;
Την «παπάρα» την αναφέρω με την …καλή έννοια.
Έτσι μπράβο Σούλη.
Κι εγώ δεν θα σε ξεχάσω στην τρίτη μου θητεία.
Έχει κάποια σχέση η τρίτη θητεία με την Τρίτη Παρουσία; Ρωτάω, γιατί στις δεύτερες μας έριξαν όλοι. Παντοιοτρόπως.
Τι λόγια είναι αυτά;
Δεν υπάρχει Τρίτη Παρουσία. Εγώ ολοκληρώνω με την Δευτέρα και μετά τέλος.
Αν θέλετε Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη και Παρασκευή, απευθυνθείτε στον Κούλη.
Μην απασχολείτε τον Κούλη με τις Παρουσίες. Εστιάζει στο γιατρό των 34,33 ευρώ. Θα τον τσακίσει σας λέω.