Οι δήμαρχοι της Θεσσαλίας δεν μπορούν να τα βρουν μεταξύ τους.
Η αλήθεια είναι ότι ο Νίκος Σακκάς το πάλεψε έχοντας απέναντι του την “κλίκα” των δημάρχων Λάρισας και Βόλου.
Ο Σακκάς το πάλεψε πολύ δυνατά όμως Μπέος και Μαμάκος δεν κάνουν πίσω με τίποτα και θέλουν την απόλυτη πλειοψηφία.
Θυμάστε την ατάκα «είναι πολλά τα λεφτά Αρη» που έλεγε ο Σπύρος Καλογήρου στον Νίκο Κούρκουλο σε μια παλιά ελληνική ταινία;
Και όπου υπάρχουν πολλά λεφτά αναπτύσσονται φιλοδοξίες…
Η αλήθεια είναι ότι το κλείσιμο του ματιού από τους Θεσσαλούς δημαρχους έχει να κάνει με την διαχείριση 120 εκατ. ευρώ και αυτός είναι ο λόγος που έχουν χωριστεί σε δύο παρατάξεις για το θέμα των σκουπιδιών .
Το ομολογούν οι δήμαρχοι, όλη η φασαρία γίνεται γι αυτό το λόγο.
Πρόκειται για ένα φορέα ο οποίος βρίσκεται εκτός δημοσιου λογιστικού , μπορει να δίνει αναθέσεις, να κάνει προσλήψεις και χίλια δυο άλλα .
Και μην βιαστείτε να πείτε “μα τι να κάνουμε;”.




Δεν είναι η δόξα,
δεν είναι τα λεφτά,
είναι των σκουπιδιών* η μυρωδιά.
*Όλοι σας γνωρίζετε τα σκουπίδια, τα κυνηγάνε συνεχώς οι κάμερες. Μόλις δε ανοίξουν το στόμα τους…