Γιατί τέτοια “γκαγκστεριλίκια” για τη διαχείριση των απορριμάτων ;

lafarm

Σχετικά άρθρα

Οι δήμαρχοι της Θεσσαλίας δεν μπορούν να τα βρουν μεταξύ τους. 

Η αλήθεια είναι ότι ο Νίκος Σακκάς το πάλεψε έχοντας απέναντι του την “κλίκα” των δημάρχων Λάρισας και Βόλου.

Ο Σακκάς το πάλεψε πολύ δυνατά όμως Μπέος και Μαμάκος δεν κάνουν πίσω με τίποτα και θέλουν την απόλυτη πλειοψηφία. 

Θυμάστε την ατάκα «είναι πολλά τα λεφτά Αρη» που έλεγε ο Σπύρος Καλογήρου στον Νίκο Κούρκουλο σε μια παλιά ελληνική ταινία;

Και όπου υπάρχουν πολλά λεφτά αναπτύσσονται φιλοδοξίες…

Η αλήθεια είναι ότι το κλείσιμο του ματιού από τους Θεσσαλούς δημαρχους έχει να κάνει με την διαχείριση 120 εκατ. ευρώ και αυτός είναι ο λόγος που έχουν χωριστεί σε δύο παρατάξεις για το θέμα των σκουπιδιών .  

Το ομολογούν οι δήμαρχοι, όλη η φασαρία γίνεται γι αυτό το λόγο. 

Πρόκειται για ένα φορέα ο οποίος βρίσκεται εκτός δημοσιου λογιστικού , μπορει να δίνει αναθέσεις, να κάνει προσλήψεις και χίλια δυο άλλα . 

Και μην βιαστείτε να πείτε “μα τι να κάνουμε;”.

 

 

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Δεν είναι η δόξα,
    δεν είναι τα λεφτά,
    είναι των σκουπιδιών* η μυρωδιά.
    *Όλοι σας γνωρίζετε τα σκουπίδια, τα κυνηγάνε συνεχώς οι κάμερες. Μόλις δε ανοίξουν το στόμα τους…

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης