Greece Startup Jobs: Ένα κεντρικό σημείο για τις αγγελίες εργασίας των ελληνικών startups Reviewed by Momizat on . Το Greece Startup Jobs είναι μία διαδικτυακή πλατφόρμα η οποία προσφέρεται σε ελληνικές startup εταιρείες, προκειμένου να δημοσιεύουν τις αγγελίες αναζήτησης πρ Το Greece Startup Jobs είναι μία διαδικτυακή πλατφόρμα η οποία προσφέρεται σε ελληνικές startup εταιρείες, προκειμένου να δημοσιεύουν τις αγγελίες αναζήτησης πρ Rating: 0

Greece Startup Jobs: Ένα κεντρικό σημείο για τις αγγελίες εργασίας των ελληνικών startups

Greece Startup Jobs: Ένα κεντρικό σημείο για τις αγγελίες εργασίας των ελληνικών startups

Το Greece Startup Jobs είναι μία διαδικτυακή πλατφόρμα η οποία προσφέρεται σε ελληνικές startup εταιρείες, προκειμένου να δημοσιεύουν τις αγγελίες αναζήτησης προσωπικού για τις θέσεις εργασίας που «ανοίγουν».

Δημιουργήθηκε από έναν Έλληνα developer που ζει και εργάζεται στην Γερμανία, τον Νικόλαο Κουμαριανό.

Καθώς οι ελληνικές startups αναπτύσσονται, ενώ δημιουργούνται και νέες εταιρείες, πολλές από αυτές παρατηρούν έλλειψη στο «ταλέντο» που αναζητούν, ειδικά όταν αφορά σε τεχνολογικές και προγραμματιστικές δεξιότητες. Ιδίως εφόσον πρόκειται για εταιρείες που απευθύνουν τις προσλήψεις τους στην ευρύτερη διεθνή αγορά εργασίας, η πλατφόρμα μπορεί να αποδειχθεί αρκετά αποδοτική ως ολοκληρωμένο σημείο προώθησης των θέσεων εργασίας των ελληνικών εταιρειών και την προσέλκυση των κατάλληλων ανθρώπων.

Στην Ελλάδα δεν υπάρχει αυτή την στιγμή ένα οργανωμένο εγχείρημα για την προώθηση των θέσεων εργασίας στις ελληνικές startups. Τα μεγάλα sites εύρεσης εργασίας φιλοξενούν τέτοιες αγγελίες, αλλά μέσα στο γενικό πλαίσιο ανάρτησης εκατοντάδων χιλιάδων αγγελιών από μεγαλύτερες εταιρείες, το αποτέλεσμα είναι συνήθως να χάνονται ή να προσελκύουν μη κατάλληλους υποψηφίους («θόρυβος»). Αγγελίες αναρτούν και περισσότερο εξειδικευμένοι ιστότοποι τεχνολογίας ή επιχειρηματικότητας (φερ’ ειπείν το Startupper.gr έχει δημιουργήσει ειδική τέτοια στήλη), ωστόσο τέτοιες αναρτήσεις είναι σποραδικές και όχι σε κάποιο ενοποιημένο πλαίσιο. Το πιο σημαντικό αυτή την στιγμή σημείο δημοσίευσης αγγελιών από startup (και ευρύτερα τεχνολογικές) εταιρείες είναι τo Facebook group «Startup Jobs in Greece«, το οποίο δημιουργήθηκε το 2013 από τον Νίκο Μωραϊτάκη, συνιδρυτή της εταιρείας Workable (η οποία αναπτύσσει ένα λογισμικό-υπηρεσία διαχείρισης προσλήψεων και δέχεται την πλειονότητα των αγγελιών εργασίας των ελληνικών startups), μετρά σχεδόν 5.000 μέλη και δέχεται συνεχώς αναδημοσιεύσεις αγγελιών που έχουν αναρτηθεί σε διάφορες πλατφόρμες ή ιστοσελίδες εταιρειών. Η Workable, επίσης, έχει δημιουργήσει μία ιστοσελίδα-λίστα στην οποία συγκεντρώνονται οι αγγελίες εργασίας που δημοσιεύουν οι συνεργαζόμενες με την υπηρεσία εταιρείες.

Από την άλλη πλευρά, στην Ευρώπη είναι περισσότερο διαδομένη η δημιουργία «κεντρικών» σημείων ανάρτησης αγγελιών για τοπικά «οικοσυστήματα» (για παράδειγμα, στην Μεγάλη Βρετανία, στην Ιταλία, στην Ολλανδία και στην Γερμανία). Την ίδια ανάγκη συνειδητοποίησε προσφάτως και ο Δήμος του Άμστερνταμ, ο οποίος σε ένα συνολικότερο πρόγραμμα ανάπτυξης του «οικοσυστήματος» της πόλης, ύψους 5 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβάνει και την δημιουργία πλατφόρμας δημοσίευσης αγγελιών εργασίας με κύριο στόχο το ανθρώπινο δυναμικού του εξωτερικού.

Σε ό,τι αφορά στην πλατφόρμα Greece Startup Jobs, η λειτουργία της είναι τυπική: οι εταιρείες έχουν τη δυνατότητα εγγραφόμενες στην υπηρεσία να αναρτούν τις αγγελίες τους για 60 ημέρες. Εάν λήξει η περίοδος αυτή, έχουν τη δυνατότητα να την ανανεώσουν – μέσα σε ένα διάστημα 30 ημερών από τη λήξη της – για άλλες 60 ημέρες. Εάν βρουν τον επιθυμητό συνεργάτη, τότε μπορούν να διαγράψουν την αγγελία ή να επισημάνουν ότι η θέση καλύφθηκε. Η δημοσίευση των αγγελιών είναι δωρεάν για τις εταιρείες, καθώς προς το παρόν δεν υπάρχει κάποιο επιχειρηματικό μοντέλο πίσω από την πλατφόρμα. Όπως αναφέρει στο Startupper.gr ο δημιουργός της Νικόλαος Κουμαριανός, στόχος του δεν είναι να αξιοποιήσει επιχειρηματικά την υπηρεσία τόσο όσο να δημιουργηθεί μία πλατφόρμα που θα ωφελήσει το ελληνικό startup οικοσύστημα. Στο μέλλον δεν αποκλείεται η εισαγωγή πιο αναβαθμισμένων λειτουργικοτήτων, έναντι αντιτίμου για τις εταιρείες.

Οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να αναζητήσουν μία θέση εργασίας είτε με βάση τη γεωγραφική έδρα της εταιρείας είτε με βάση τη δεξιότητα που ζητείται είτε με αναζήτηση λέξεων-κλειδιά. Επίσης, υπάρχουν ετικέτες για τις πιο δημοφιλείς δεξιότητες. Δεν απαιτείται να έχουν δημιουργήσει κάποιο λογαριασμό για να δουν τις αγγελίες ή τα στοιχεία επικοινωνίας με τις εταιρείες, ενώ υποβολή αίτησης ή βιογραφικού για την εκάστοτε αγγελία δεν γίνεται απευθείας μέσω της πλατφόρμας, αλλά παρέχεται σύνδεσμος ή διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην οποία ο ενδιαφερόμενος μπορεί να στείλει τα στοιχεία του. Ο σχεδιασμός προβλέπει στο μέλλον να δοθεί η δυνατότητα στους χρήστες να ανεβάζουν τα βιογραφικά τους και οι εταιρείες να έχουν πρόσβαση σε αυτά ώστε να εντοπίζουν κατάλληλους υποψηφίους.

Ήδη, η πλατφόρμα φιλοξενεί αγγελίες εργασίες από ελληνικές startups, όπως οι TheCityGame, Workable, codebender και άλλες. Συνολικά, από τις αρχές Οκτωβρίου έχουν αναρτηθεί πάνω από 30 θέσεις εργασίας από πάνω από 20 startups. Όπως αναφέρει ο Ν. Κουμαριανός, ο οποίος εδώ και έξι χρόνια εργάζεται για startup/τεχνολογικές εταιρείες του Βερολίνου, όπως η Zalando και το Amorelie, οι αγγελίες έχουν υποβληθεί από τις ίδιες τις εταιρείες, ένας σημαντικός παράγων που δείχνει το δυνητικό ενδιαφέρον τους, ενώ και η ανάδραση για την ύπαρξη και ανάπτυξη μίας υπηρεσίας επικεντρωμένης αποκλειστικά στο προσωπικό που αναζητούν οι startup εταιρείες είναι θετική.

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή