Η ΔΑΚΕ νοσοκομείου και ΟΜ ΣΥΡΙΖΑ συνεχίζουν να ερίζουν ακόμη για τις ψήφους που έλαβαν στις πρόσφατες εκλογές των εργαζομένων.
Την ίδια ώρα στο νοσοκομείο οι μάσκες και τα γάντια παρέχονται σε γιατρούς και νοσηλευτές με το “σταγονόμετρο”.
Ο ρόλος των δύο παρατάξεων είναι να βγουν και να καταγείλουν τις ελείψεις που υπάρχουν στο νοσοκομείο.
Τα δύο φοβερά και τρομερά παιδιά της δεξιάς στη διοίκηση του νοσοκομείου , ο Κωστής Γιαννακός και ο Γιώργος Παναγιώτου τα βλέπουν όλα καλά και ωραία;
Οι πρώην Πασόκοι και νυν Συριζαίοι Σταυρούλα Κόσσυβα και Κώστας Ντόβας και αυτοί τα βλέπουν όλα λαμπρά;
Όχι δεν μπορεί να είναι αυτή η φυσική τάξη των πραγμάτων.



