Πολύ σημαντικά έργα αναμένεται να υπογραφούν μέχρι το τέλος του φετινού καλοκαιριού.
Πρόκειται για τα έργα αποκατάστασης στη Θεσσαλία, σιδηροδρομικά και κτιριακά .Για τα έργα αυτά το συνολικό κόστος ανέρχεται σε 1,35 δισ. ευρώ.
Τα έργα, αναμένεται μετά την υπογραφή τους να ολοκληρωθούν σταδιακά σε διάστημα 15-48 μήνες.
Σε ότι αφορά τη γραμμή του τρένου της δυτικής Θεσσαλίας, άγνωστο πότε θα αποκατασταθούν οι ζημιές, παρότι είναι εντοπισμένες σε δύο τρία σημεία και αν πράγματι υπήρχε διάθεση θα είχαν ήδη αποκατασταθεί.
Η ΤΕΡΝΑ αναλαμβάνει έργα 418 εκατ. ευρώ, η AKTOR 323 εκατ. ευρώ, η ΑΒΑΞ 178 εκατ. ευρώ και η ΜΕΤΚΑ 134 εκατ. ευρώ (ποσά χωρίς ΦΠΑ).
Επίσης έργα ανέλαβαν η Alstom και η Interkat.
Εάν έχετε λοιπόν αμφιβολίες κύριοι για το πότε θα έλθει το τρένο, να ρωτάτε τα παιδιά «εκ των έσω». Αυτά δηλαδή, που είναι στα γραφεία (τα γνωστά γραφεία) και ακούνε πολλά. Πολλάκις, γνωρίζουν περισσότερα από τον Υπουργό, που τρέχει για φατσιμάρε.
ΥΓ. Αρχίζω εγώ: Stupid, πότε λες εσύ ότι θα έρθει το τρένο;
Σιγά μην έτρεξαν για φατσιμάρε το τριήμερο, είδες κανέναν;
Μη μου ενοχλείς τον καθηγητή οικονομίας κ. Stupid, με ψωρο-υποθέσεις τύπου τρένων. Ο άνθρωπος είναι γεννημένος για μεγάλα πράγματα. Τώρα ψάχνει στο ίντερνετ, ειδικά στο fb, για να βρει πόσο χρονών είναι η κοπέλα. Και εσείς οι τιποτένιοι, τρολ τον ανεβάζετε, τρολάκι τον κατεβάζετε.
Μπούρδες καπαμά με μπόλικο τζατζίκι.
Δυστυχώς, πλήρης απαξίωση του μέσου. Ούτε σε δέκα χρόνια το βλέπω.