«Bλέπουμε διαφθορά, κατάχρηση εξουσίας, απάτη· αυτά είναι εγκλήματα. Αυτά ορίζονται ως έγκλημα στην ελληνική και την ευρωπαϊκή νομοθεσία. Kανείς στον κόσμο δεν θα με πείσει ότι αυτά τα πράγματα αποτελούν μέρος της δουλειάς ενός πολιτικού εδώ στην Ελλάδα ή στην ΕΕ. Κανείς».




Τι ψηφίζουν άραγε, οι ψηφοφόροι που είναι επάνω στη γέφυρα μας;
Αριστερά σφε!
Μη φωνάζεις σφε, μας ακούει ο Ντίλαν*.
* Ή κάπως έτσι.
Δεν είναι όλοι οι ψηφοφόροι, μόνο το 41τακατό.
Λάθος φίλε, εάν ήταν το 41% θα έβλεπες βόιδια στη γέφυρα. Μη με διορθώσεις, τα βόδια που γνωρίζεις, έχουν μυαλό. Τα βόιδια, όχι.