"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

7.6 C
Trikala

Kλειστοί διαγωνισμοί με 4 μεγάλες εταιρείες για τη Θεσσαλία : AVAX, AKTOR, METKA, ΤΕΡΝΑ

lafarm

Σχετικά άρθρα

Επίσημα στον αέρα είναι πλέον οι 9 διαγωνισμοί για την οδικά και σιδηροδρομικά έργα αποκατάστασης των ζημιών που προκάλεσαν τον Σεπτέμβριο του 2024 οι θεομηνίες Daniel και Elias στη Θεσσαλία και εν γένει στην Κεντρική Ελλάδα.

Εχθές το απόγευμα το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ανέβασε στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ τις αποφάσεις για την έγκριση της διενέργειας διαδικασίας σύμβασης με προσκλήσεις. Στους 9 κλειστούς διαγωνισμούς καλέστηκαν οι 4 μεγάλες εταιρείες με πτυχίο 7ης τάξης, δηλαδή οι: AVAX, AKTOR, METKA, ΤΕΡΝΑ.

Οι αναθέσεις θα γίνουν με την διαδικασία της απευθείας ανάθεσης. Τα έργα θα γίνουν βάσει του άρθρου 32 του νόμου 4412/2019 που διευκολύνει την διεξαγωγή γρήγορων διαδικασιών για την ανάθεση δημόσιων έργων κάτω από έκτακτες συνθήκες.

Ο Προϊστάμενος της Ειδικής Υπηρεσίας Δημοσίων Έργων Κατασκευής και Συντήρησης Συγκοινωνιακών Υποδομών (Ε.Υ.Δ.Ε./Κ.Σ.Σ.Υ.) εξουσιοδοτήθηκε για τη διενέργεια όλων των απαραίτητων διαδικασιών του διαγωνισμού και των τυχόν επαναλήψεών του, τον ορισμό της επιτροπής διαγωνισμού και τη διαμόρφωση των λοιπών όρων της σύμβασης με βάση την προσφορά του μειοδότη. Τις υπογραφές των συμβάσεων εκ μέρους του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών εξουσιοδοτήθηκε να πραγματοποιήσει ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Συγκοινωνιακών Υποδομών.

Οι συμβάσεις για να υπογραφούν θα πρέπει πρώτα να έχουν εγκριθεί από το Ελεγκτικό Συνέδριο.

Προς τα παρόν αυτό που δεν έχει γίνει γνωστό είναι ο χρόνος διεξαγωγής των διαγωνισμών και πότε θα γίνει η λήψη της απόφασης των αναδόχων αλλά και το χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης των έργων.

Να θυμίσουμε πως τα έργα έχουν τραβήξει χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης αλλά και από το Αναπτυξιακό Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων με ποσό 233,12 εκατ. ευρώ για τα σιδηροδρομικά και άλλα 396,6 εκατ. ευρώ για τα οδικά έργα.

Τα έργα ύψους 460 εκατ. ευρώ είναι απαραίτητα για την αποκατάσταση του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης που σήμερα στο τμήμα Δομοκός-Λάρισα λειτουργεί με μια γραμμή αλλά και τις περιφερειακές γραμμές Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα και Λάρισα-Βόλος που επίσης έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας.

Τα οδικά έργα ύψους 900 εκατ. ευρώ είναι επίσης υπερ-απαραίτητα για την επαναφορά τοπικών οδών σε όλη τη Θεσσαλία και μέρος της περιοχής της Φθιώτιδας από τις καταστροφικές συνέπειες των θεομηνιών Daniel και Elias.

Παράλληλα βγήκαν δύο διαγωνισμοί για υπηρεσίες συμβούλων. Πιο συγκεκριμένα βγήκε διαγωνισμός ποσού 4,58 εκατ για υπηρεσίες συμβούλου για τα σιδηροδρομικά έργα και διαγωνισμός ποσού 3,7 εκατ. ευρώ για υπηρεσίες συμβούλου που αφορά στα οδικά έργα.

12 ΣΧΟΛΙΑ

    • Φαγοπότι,χωρίς αντιπλημμυριακά έργα,καθαρισμό κ εμβάθυνση των ποταμών,φράγματα ορεινά κ κάμπου,είναι σαν της «Άρτας το γεφύρι»…..

  1. Κορόιδα ψηφίστε αυτούς τους πολιτικούς που κονομάνε με τις απευθείες αναθέσεις στους γνωστούς τους μεγαλοεργολάβους. Καλός ο ύπνος αλλά ΞΥΠΝΉΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ με τους. μιζαδόρους της Ελλάδος.

  2. Θα φάνε από τους τοίχους, θα φάνε από τους σωλήνες, θα φάνε από τα κεραμίδια, θα φάνε από τα κουφώματα, θα φάνε από τα τσιμέντα, θα φάνε από τα πατώματα, θα φάνε, θα φάνε…
    ΥΓ. Στο «Υπάρχει και φιλότιμο» του 1965, χρησιμοποιείται αόριστος χρόνος, ενώ εδώ μέλλων. Οσονούπω δηλαδή.

      • Σφε μη γράφεις για εκλογές, που έχει η αστική δημοκρατία. Μετά θα τη συγκρίνουν με τη δικτατορία του προλεταριάτου και δε μας συμφέρει η σύγκριση.

          • Tέτοιες μέρες το Δεκέμβρη του 1991, έγινε η διάλυση του ΚΚΣΕ και η περιουσία του δημεύτηκε. Για πες μας Σφε, ποιό κόμμα στην Ελλάδα δε δέχεται έλεγχο στα οικονομικά του;

            • Άντε με το καλό και στα δικά μας. Να γίνει η διάλυση της ΝΔ και η περιουσία της να δημευτεί. Τι θα πάρουν αυτοί που θα τη δημεύσουν; – (μείον) 500 εκατομμύρια. Κάνω κανένα λάθος;

      • Το έχουν στήσει και αυτό Sakaflias, εδώ και καιρό. Ο Αχιλλεύς από το Βόλο, ωχριά έμπροσθεν τους. Θυμήσου τη σκηνή στην τηλεόραση, από τον ερχομό του Κασσελάκη και αντιπαράβαλε την με αυτή, της τυχαίας διέλευσης του Μαντά στην παραλία στο ”Τζένη-Τζένη” του 1966, όπου συναντάται -τυχαίως πάλι- με τον Κοσμά Σκούταρη.
        Δεν είναι τυχαίο, το ότι οι ασπρόμαυρες παλιές ταινίες βλέπονται ευχαρίστως 50-60-70 χρόνια τώρα. Κάτι δείχνουν, την αλήθεια.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης