Η βασική μου δουλειά είναι Marketing και communicating εις ότι αφορά τον “λόγο” αλλά και την “εικόνα” Μικρών και Μεγάλων εταιριών, και δευτερευόντως η Δημοσιογραφία (Γελοιογραφίες) στον κεντρικό και περιφερειακό τύπο. Τα λέω αυτά όχι για να σας…συστηθώ αλλά για να υπογραμμίσω, μέσα από το φακό της δουλειάς μου, την Υπερπαραγωγή που επιχειρήθηκε στη χειραγώγηση και που από τα επικοινωνιακά προϊόντα του “Ποταμιού”, διαφαίνεται ο ίλιγγος των ακριβοπληρωμένων ατελιέ. Το “Ποτάμι” κατά τη γνώμη μου “Έχωσε” τα περισσότερα λεφτά στην προεκλογική καμπάνια. Αν επιχειρήσουμε μια “αδιάκριτη” ματιά στο εσωτερικό του σακιδίου στην πλάτη του Σταύρου δεν θα εκπλαγούμε από το…κενό του γιατί απλούστατα, το κενό είναι γεμάτο από “Τηλεοπτικό αέρα” ! Αέρας, που δεν ήταν αρκετός για να “φουσκώσει” τα μυαλά των Ελλήνων. Συμπέρασμα: Η Τηλεόραση σε πτωτική τροχιά…ή ορθότερα “Αυτή” η Τηλεόραση δεν πείθει πλέον. Να και κάτι ακόμη που μάθαμε σε αυτές τις εκλογές.
Απόστολος Κουρσοβίτης