Καλά η Δημοτική Αρχή πληρώνει χωρίς να παραλαμβάνει τα εργα! Υπηρεσία να ελέγχει υπαρχει; Κλείστε τώρα την πλατεία και όταν είναι έτοιμη, τότε να παραδοθεί.

Κανεις δεν μπορεί να παίζει με την ασφάλεια των πολιτών ούτε με την περηφάνεια των δημοτών να δυσφημειται η πόλη με κωμικοτραγικα φαινόμενα ανικανων που θέλουν να παριστάνουν τους Δημοτικούς Άρχοντες!!! (Γκαναιτ = εκτοξευομενο σκυροδεμα για μη ειδικους σαν εμενα)
Λώρεν Κασοπούλου



