Tον οινοποιητικο συνεταιρισμό Τυρνάβου επισκέφθηκε σήμερα ο πριφερειάρχης Θεσσαλίας .
Χαρακτήρισε τον συνεταιρισμό ως “υγιή και σοβαρό” και όπως είπε “παράγει καλό και τιμιο κρασί” .
Όπως επισήμανε ο Δημήτρης Κουρέτας : “‘οι ζυμώσεις του μούστου στην Ελλάδα γίνονται με γαλλικές ζύμες. Έχουν ξοδευτεί πολλά εκατομμύρια για να φτιαχτούν ντόπιες ζύμες που θα ζυμώνουν τα τοπικά σταφύλια αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει ακόμη στη χώρα ένα εμπορικό προϊόν από γηγενείς ζύμες .
Κρίμα . Πρέπει να λυθεί”.
Μιλάμε με τον συνεταιρισμό- τόνισε ο περιφερειάρχης” να μπορέσει η περιφέρεια να βοηθήσει”.



