Μαζικό «λουκέτο» σε όλους τους δήμους και τις δημοτικές υπηρεσίες ετοιμάζονται να βάλουν την επόμενη εβδομάδα οι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.), με ανακοίνωση της, καλεί όλους τους εργαζόμενους στους Ο.Τ.Α. Α΄ Βαθμού να συμμετάσχουν μαζικά στην 24ωρη Πανελλαδική Απεργία που έχει κηρυχθεί από την ΑΔΕΔΥ για την Τετάρτη 13 Μάη 2026
Η ΠΟΕ-ΟΤΑ διεκδικεί:
- Ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς
- Επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού
- Μόνιμη εργασία με πλήρη δικαιώματα για όλους
- Μονιμοποίηση των Συμβασιούχων στις Κοινωνικές Δομές των ΟΤΑ
- Κατάργηση της αντεργατικής «διάταξης Βορίδη»
- Επέκταση και αύξηση του Επιδόματος Επικίνδυνης και Ανθυγιεινής Εργασίας



