«Λουκέτο» στους δήμους την Τετάρτη

lafarm

Σχετικά άρθρα

Μαζικό «λουκέτο» σε όλους τους δήμους και τις δημοτικές υπηρεσίες ετοιμάζονται να βάλουν την  επόμενη εβδομάδα οι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.), με ανακοίνωση της, καλεί όλους τους εργαζόμενους στους Ο.Τ.Α. Α΄ Βαθμού να συμμετάσχουν μαζικά στην 24ωρη Πανελλαδική Απεργία που έχει κηρυχθεί από την ΑΔΕΔΥ για την Τετάρτη 13 Μάη 2026

Η ΠΟΕ-ΟΤΑ διεκδικεί:

  • Ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς
  • Επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού
  • Μόνιμη εργασία με πλήρη δικαιώματα για όλους
  • Μονιμοποίηση των Συμβασιούχων στις Κοινωνικές Δομές των ΟΤΑ
  • Κατάργηση της αντεργατικής «διάταξης Βορίδη»
  • Επέκταση και αύξηση του Επιδόματος Επικίνδυνης και Ανθυγιεινής Εργασίας

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης