Το marketing μέσω φιλανθρωπίας προσεγγίζει η τοπική ΝΔ.
Συμπαθούνε, μαζί με την ΟΝΕΔ, με έναν αφηρημένο τρόπο, τους δυστυχισμένους και μαζεύουν τρόφιμα.
Είναι ωραία η επιθυμία να βοηθήσουμε το συνάνθρωπό μας.
Μόνο όμως όταν γίνεται διακριτικά.
Αυτοί όμως πάντα, με φωτογραφίες, για να μάθουν όλοι τι καλόψυχοι άνθρωποι είναι στη ΝΔ.
Όμως τσιμουδιά , για τους πλειστηριασμούς, για την ακρίβεια, για τους άστεγους, για τους γέρους, για τη βενζίνη, την ανισότητα, την αδικία και για χίλια δυο άλλα.
Τουλάχιστον , μας προσφέρουν κατανόηση….




Ρε μίζεροι, είναι από ευγενική χορηγία του ΟΠΕΚΕΠΕ. Και εδώ να γκρινιάξετε ρε παιδί μου. Πω, πω, πω…
ΥΓ. Να φανταστώ, χεράτα πάνε τα τρόφιμα, όπως και οι προσκλήσεις για τη βραδιά όπερας.
Μα γιατί δεν αφήνουν εμάς να λύσουμε όλα τα προβλήματα.
Γιατί παρεμβαίνουν στο έργο μας;