Το ανέβασμα των προβάτων στα φορτηγά, με συγκίνησε. Θυμήθηκα τις αλήστου μνήμης εποχές των δεκαετιών ΄80 και ΄90, όταν φάλαγγες λεωφορείων μετακινούσαν στρατιές ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, όπου τους περίμενε ο κάθε Τάσος Μπιρσίμ να τους πολλαπλασιάσει στην κάμερα. Οι απόγονοι του, πολλαπλασίασαν τα βοσκοτόπια…
Έτσι δεν είναι;
Το ανέβασμα των προβάτων στα φορτηγά, με συγκίνησε. Θυμήθηκα τις αλήστου μνήμης εποχές των δεκαετιών ΄80 και ΄90, όταν φάλαγγες λεωφορείων μετακινούσαν στρατιές ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, όπου τους περίμενε ο κάθε Τάσος Μπιρσίμ να τους πολλαπλασιάσει στην κάμερα. Οι απόγονοι του, πολλαπλασίασαν τα βοσκοτόπια…
Έτσι δεν είναι;