Ο Χρήστος Μιχαλάκης είναι γεγονός ότι τσιμπάει με μαεστρία τα ζάρια κάνοντάς τα να προσγειωθούν στις εξάρες. Κάπως έτσι είναι και η ακλόνητη πεποίθησή του ότι θα μπορέσει να τινάξει την μπάγκα στον αέρα στις βουλευτικές ή τις αυτοδιοικητικές εκλογές.




Εάν τον ρωτήσεις τι είναι το Σύμφωνο της Βαρσοβίας, θα απαντήσει τραγούδι της Γιουροβίζιον.
Αν τον ρωτήσεις για εικόνες, για αγίους κλπ εκεί σίγουρα είναι πολύ καλός.
Να τον βάλουμε να μιλήσει στη βουλή τον Χρήστο, αου αου αου. Εδω να μου πεις μιλάει ο άλλος ο μπούφος και δεν καταλαβαίνεις τι λέει και ο κόσμος γελάει από κάτω.
Sakis, μιλάς για αυτόν που μίλησε στο 16ο …Συνεργείο;
Ο Μιχαλάκης ακούει μόνο κλασσική μουσική,οπότε δικαιολογημένα θα μπερδέψει το Σύμφωνο της Βαρσοβίας,με την Συμφωνική ορχήστρα της Βαρσοβίας…
Εθνική Φιλαρμονική Ορχήστρα της Βαρσοβίας, φίλε. Έτσι όπως το γράφεις εσύ, θα πλακώσει ο μουσικόφιλος Καθηγητής και ποιος τον ακούει… Θα μας πει για τη Συμφωνία Μολότοφ-Ρίμπεντροπ, που συνήφθη στη Βαρσοβία στις 23 Αυγούστου 1939 και είχε σκοπό την μοιρασιά της Πολωνίας, πράγμα που έγινε.
ΥΓ. Έτσι δε και θυμηθεί τη σφαγή του Κάτυν, τη βάψαμε. Από χέρι.
Χα, χα. Εγώ γελάω προκαταβολικά, περιμένω μερικούς να πέσουν στο λάκκο.
Ο επόμενος ΔΗΜΑΡΧΟΣ Τρικκαίων θα ναι ο Κίτσος Μιχαλάκης.
Πάντα οι Κίτσιοι (και οι Μήτροι) είχαν την πρωτοκαθεδρία σε αυτή τη χώρα.
Αφού ψηφίζουν σαν τα πρόβατα,για τσομπάνος μια χαρά είναι ο Κίτσος…
Μακάρι να χουν τα Τρίκαλα Δήμαρχο τον Μιχαλάκη τον Χρήστο.
…γιατί τον έχω κολλητό και θα με εξυπηρετήσει στο μπλέξιμο που έχω με το οικοπεδάκι μου. Άσε δε, που τελειώνει τη σχολή και ο Κωστάκης μου, και όλο και κάπου θα τον βολέψει. Και στο κάτω-κάτω, είναι και του κόμματος βρε αδελφέ. Τι θέλεις, να έρθουν οι άλλοι και να φιλάμε κατουρημένες ποδιές;