Στις αναθέσεις των 4+4 έργων αποκατάστασης των ζημιών σε οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο στη Θεσσαλία, ύψους 1,35 δισ. ευρώ (με ΦΠΑ), συνεπεία των έντονων καιρικών φαινομένων «Daniel» και «Elias» το 2023, προχώρησε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, εγκρίνοντας τα σχετικά πρακτικά αποσφράγισης στο πλαίσιο των σχετικών διαγωνισμών που είχαν γίνει στις γιορτές των Χριστουγέννων, με απευθείας προσκλήσεις σε ΤΕΡΝΑ, AKTOR, ΑΒΑΞ, ΜΕΤΚΑ. Με τα μέχρι στιγμής δεδομένα που δημοσιεύθηκαν στη «Διαύγεια», έχουν γίνει γνωστοί οι ανάδοχοι για τα 4 οδικά και τα 3 σιδηροδρομικά έργα, άρα απομένει ένας επιπλέον για τα τελευταία.
O κόκκινος εργολάβος δε πήρε κάτι όπως επί ΠΦΑ
Που να αφήσουν ψίχουλο οι μπλε εργολάβοι επί κυβερνήσεως του Κυριάκου Μητσοτάκη. Πρόσεξε, όχι της ΝΔ, του Κυριάκου Μητσοτάκη.
Άκουσες ποτέ τον Κυρανάκη, τον Αυγενάκη και το Μαρινάκη να λένε ΝΔ;
ΥΓ. Τελικά τα φύλα ήταν δύο σύντροφε… Δεν μάθαμε όμως την άποψη του Σκέρτσου. Εξαφανιζόλ από τότε.
Τρολ του σάιτ, μην κλ@νεις άλλο, διότι δεν έχουμε οξυγόνο.
Ο γαμπρός της ΤΕΡΝΑ παίζει κανένα ρόλο στην κατανομή των έργων κόκκινε εργολάβε; Σε ρωτάω γιατί σε κόβω για ενημερωμένο.
Πόσο ξεφτίλες μπορούν να γίνουν οι υποστηρικτές της κυβέρνησης του Κούλη…
Πάαινε να γράψεις και σε καμιά άλλη ανάρτηση σήμερα, αν τολμάς. Πες για το Μάτι, πες για την ανεξάρτητη δικαιοσύνη, ξέρεις εσύ.
Δείτε το αλλοιώς. Θα μπουκώσουν με αυτά καί θα παρατήσουν τα αιολικά. Προσωρινά καί μετά έχει ο Θεός. Άλλωστε αλλάζει καί η ατζέντα. Παρατάμε την “πράσινη ανάπτυξη” καί πάμε για φυσικό αέριο (γεωτρήσεις).