Νέο εντυπωσιακό γονάτισμα από τον δήμαρχο Καλαμπάκας

lafarm

Σχετικά άρθρα

 

Οι Μετεωρίτες Άγιοι πάντα δίνουν την ευχή τους στον Λευτέρη Αβραμόπουλο για να πάει μπροστά ο δήμος Μετεώρων.

Είναι γεγονός ότι οι Έλληνες έχουν εναποθέσει όλες τις ελπίδες τους στον Θεό, το ίδιο κάνουν και οι δήμαρχοι.

Μόνο οι προσευχές μπορούν να σώσουν πια τους δημάρχους από το μέλλον που τους περιμένει.

Οπότε καλό θα ήταν οι δήμαρχοι να προσεύχονται όλη μέρα πεσμένοι στα γόνατα.

Να είστε καλά.

Μετανοείτε.

7 ΣΧΟΛΙΑ

  1. «Αν φτάσεις σε μια ξένη πόλη και θέλεις να γνωρίσεις τα καθάρματά της, ξεκίνα την Κυριακή από την Εκκλησία και τη Δευτέρα πήγαινε στο Δημαρχείο».Ποιός το είπε; Α. Άντζελα Δημητρίου, Β.Εμίλ Ζολά, Γ.Ιωσήφ Στάλιν , Δ.Μίστερ εθνικά μπούτια;

  2. Ανατολίτικες συνήθειες!!! Εκδήλωση ραγιαδισμού, δουλείας και φόβου θεού!!! Καμία σχέση με την Ελληνική στάση!!! Ο Έλλην στις ιεροπραξίες κοιτούσε πάντα ψηλά !! Στα τέσσερα, ως ζώον, ποτέ!!! Ούτε προσκυνούσε νεκροκεφαλές, ούτε μούμιες, ούτε σκελετωμένα χέρια και πόδια, ούτε παντόφλες, ούτε σανδάλια.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης