Oι κερδισμένοι και οι ηττημένοι της Τρικαλινής αγοράς Reviewed by Momizat on . Με «όπλο» την πλεονάζουσα ρευστότητά τους και στα Τρίκαλα οι πολυεθνικές εντείνουν τον πόλεμο…. προσέλκυσης καταναλωτών  , σε αντίθεση, με την πλειονότητα των τ Με «όπλο» την πλεονάζουσα ρευστότητά τους και στα Τρίκαλα οι πολυεθνικές εντείνουν τον πόλεμο…. προσέλκυσης καταναλωτών  , σε αντίθεση, με την πλειονότητα των τ Rating: 0

Oι κερδισμένοι και οι ηττημένοι της Τρικαλινής αγοράς

Oι κερδισμένοι και οι ηττημένοι της Τρικαλινής αγοράς

Με «όπλο» την πλεονάζουσα ρευστότητά τους και στα Τρίκαλα οι πολυεθνικές εντείνουν τον πόλεμο…. προσέλκυσης καταναλωτών  , σε αντίθεση, με την πλειονότητα των τοπικών επιχειρήσεων, οι οποίες λόγω έλλειψης κεφαλαίων αναγκάζονται σε αναδίπλωση και συρρίκνωση της παρουσίας τους.

Ωστόσο, οι Τρικαλινοί καταστηματάρχες όχι μόνο «δεν το βάζουν  κάτω», αλλά αντίθετα , διεκδικούν μερίδιο από την πίτα της αγοράς.

Ο αγώνας όμως είναι άνισος  .

Στα Τρίκαλα τα λουκέτα είναι παντού , μικρομεσαίες επιχειρήσεις κλείνουν , οι μεγάλες επιχειρήσεις (πολυεθνικές, αλυσίδες, κ.λπ) μεγαλώνουν τα μερίδια τους στην αγορά και τα κέρδη τους.

Πίσω από αυτές τις εξελίξεις «κρύβεται» η εργασιακή ζούγκλα στους συγκεκριμένους κλάδους, με τις απολύσεις, τις μειώσεις μισθών, τις «ελαστικές» μορφές απασχόλησης, τα εξαντλητικά ωράρια, τη βάναυση εργοδοτική αυθαιρεσία.

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή