Οι φωτογραφίες με την εικόνα του Ληθαίου, το κεντρικό ποτάμι των Τρικάλων, ένα στολίδι για την πόλη μας, μάλλον θα πρέπει να μας προβληματίσουν. Εμφανώς στα συγκεκριμένα σημεία που πάρθηκαν οι φωτογραφίες, ο Ληθαίος, ένας ζωντανός ποταμός, ένα αξιοποιημένο ποτάμι που χαρίζει τόση ομορφιά στα Τρίκαλα, παρουσιάζει μια εικόνα εγκατάλειψης.

Μήπως θα έπρεπε η Δημοτική Αρχή με τα συνεργεία του Δήμου, που είναι υπεύθυνα για τον καθαρισμό του Ληθαίου, να επιληφθούν του θέματος; Λόγω της ζέστης, των φερτών υλικών και της επικινδυνότητας κουνουπιών, ίσως θα έπρεπε οι προσπάθειες καθαρισμού του ποταμιού να είναι πιο συχνές, για να μην υπάρξει πρόβλημα όχι μόνο για το αισθητικό κομμάτι αλλά κυρίως για τη δημόσια υγεία. Να παραδεχτούμε όμως, ότι στο «μάθημα» της Περιβαλλοντικής Παιδείας και της Καθημερινότητας, δυστυχώς βαθμολογούμαστε πολύ κάτω από τη βάση κι εμείς ως πολίτες, όταν πετάμε στο ποτάμι ότι δεν μας χρειάζεται.




