Κακά τα ψέματα, ο Μύλος των Ξωτικών είναι ο Άγιος Παντελεήμονας των Τρικάλων. Πως και πως περιμένουν οι επαγγελματίες την ημέρα έναρξης των εκδηλώσεων.
Στην είσοδο του Πάρκου Ματσόπουλου δεσπόζει το εκκλησάκι της φωτογραφίας.
Εδώ που φτάσαμε την Ελλάδα μόνο ο Θεός μπορεί να τη σώσει πια.
Υποθέτω ο κ. Σακκάς θα εμφανιστεί φορώντας ράσο, θα λιβανίσει με το θυμιατήρι και θα ψάλει τον Ακάθιστο ύμνο.
Ο τίτλος και η φωτογραφία είναι του Δ. Παπαθανασίου.
Αμήν και …Καλά Χριστούγεννα.



