Ω περήφανη Χρύσα στους καιρούς αντέχεις

lafarm

Σχετικά άρθρα

6 ΣΧΟΛΙΑ

    • Ρε μπάρμπα, μια φορά να καταλάβω τι θες να πεις. Μια φορά μόνο.
      Αφού λοιπόν (αυτοί) τα σχολίαζαν αρνητικά και τότε που ήταν στην αντιπολίτευση και τώρα που δεν είναι, ποιο είναι το πρόβλημα σου; Συνεπείς είναι οι άνθρωποι.

      • Επειδή δεν αντιλαμβάνεσαι τα βαθυστόχαστα «μεταφορικά» κείμενα:
        Άχ να ήταν ο Αγοραστός και ο Μιχαλάκης, να ήμασταν και εμείς κοντά στον μπεζαχτά…
        ΥΓ. Ελπίζω να έγινα κατανοητός.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης