"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

16.5 C
Trikala

O Tρικαλινός μπασκετμπολίστας … μελισσοκόμος Γιώργος Λεπενιώτης !

lafarm

Σχετικά άρθρα

Το μπάσκετ αποτελεί την μεγάλη του αγάπη, την «καψούρα» του, όμως, τα τελευταία χρόνια συνάντησε το… αίσθημα του, την μελισσοκομία που τον έχει μαγέψει.

Ο λόγος για τον 38χρονο Γιώργο Λεπενιώτη, ο οποίος βρίσκεται πίσω από το νέο brand στον χώρο του μελιού με την επωνυμία «VOYNO». Στους πρόποδες της Πίνδου μέσα στα δάση και την φυσική ομορφιά τους, γεννήθηκε η ιδέα «VOUNO», από τον έμπειρο αθλητή, σε μια ανύποπτη στιγμή.  «Όραμα μας είναι να αναδείξουμε ότι πιο αγνό και καθαρό έχει να μας προσφέρει η μητέρα φύση και ο ηλιόλουστος τόπος μας» αναφέρει ο Γιώργος Λεπενιώτης που αγωνίζεται στο πρωτάθλημα της Α2 μπάσκετ με την φανέλα της Καρδίτσας και συνεχίζει:

«Εκλεκτά προϊόντα μελισσών υψηλής θρεπτικής αξίας, με βάση το πεύκο, το έλατο, την βελανιδιά, την καστανιά, την ρίγανη, την άγρια μέντα και το θυμάρι του βουνού.

Η συγκομιδή μας γίνεται με παραδοσιακές και ταυτόχρονα σύγχρονες διαδικασίες, δημιουργώντας έτσι μοναδικές γεύσεις και υπέροχα αρώματα. Με αυτό τον τρόπο όλες οι ευεργετικές ιδιότητες του μελιού, από την καρδιά της φύσης μεταφέρονται στην καρδιά ενός βάζου γεμάτο από μεράκι και εκλεκτές ποικιλίες».

Ο Γιώργος Λεπενιώτης έχει ξεκινήσει την καριέρα του από τον Δαναό Τρικάλων, ενώ συνέχισε την καριέρα του στον ΑΣ Τρικάλων, την Ολύμπια Λάρισας (αγωνίστηκε στην Α1), τα Τρίκαλα, τον Φοίνικα Λάρισας και τον ΓΣ Λάρισας, πριν μετακινηθεί στην Καρδίτσα με την οποία αγωνίζεται στο δεύτερο τη τάξη πρωτάθλημα της χώρας.

Φίλοι του ήταν εκείνοι που του μετέδωσαν το «μικρόβιο» της μελισσοκομίας, έκανε τα πρώτα… μαθήματα και μετά κόλλησε. Όσο για το λογότυπο της εταιρείας, αυτό δημιουργήθηκε ένα απόγευμα. «Πίνοντας τον καφέ μου το σχεδίασα σε μια χαρτοπετσέτα και αυτό ήταν όλο», εξηγεί ο καλαθοσφαιριστής-μελισσοκόμος, δείχνοντας ότι αν μη τι άλλο πολλά πράγματα αποτελούν έμπνευση της στιγμής χωρίς να χρειάζεται κάποια ειδική επεξεργασία.

«Σε όποιον το έδειξα του άρεσε και αυτό ήταν όλο» συνεχίζει ο 38χρονος αθλητής και καταλήγει: «Το προϊόν που δημιουργούμε θέλουμε να είναι άριστης ποιότητας και γι’ αυτό ασχολούμαστε και με την τελευταία λεπτομέρεια, ώστε το κάθε βάζο να περιέχει όλα εκείνα τα μοναδικά στοιχεία ενός μελιού άριστης ποιότητας.
Ασφαλώς και θέλει να αναπτύξει την εταιρεία του και να την μεγαλώσει, αλλά θέλει να κάνει σταθερά βήματα, ώστε το προϊόν που θα βρίσκεται στα ράφια των καταστημάτων και των Delicatessen να παραμένει το ίδιο ποιοτικά.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης