Παμε πάλι τα βασικά:
1) Οι σερβιτόροι-ες και γενικά αυτοί που σας εξυπηρετούν ΔΕΝ είναι υπηρέτες.
2) Η μπαργούμαν ΔΕΝ ψάχνεται να βρει γκόμενο επειδή της παρήγγειλες μπύρα.
3) Η κοπέλα που ψήνεται όλη μέρα για να σου φέρει τον καφέ στην παραλία, δεν σε γουστάρει επειδή είδε το κορμί σου, απλά σου φέρνει το καφέ.
Μίλα ευγενικά, είναι πτώμα τρέχει όλη μέρα, άφησε αν μπορείς φιλοδώρημα!
4) Στα σούπερ μάρκετ που γίνεται χαμός, περίμενε υπομονετικά στην ουρά σου και μην κάνεις σαν λυσσασμένος.
5) Αν ο καφές σου αργήσει λιγάκι, χαμογέλα πες ένα δεν πειράζει και δείξε κατανόηση που δεν μέτρησε ο μπουφετζής τους 465 κόκκους ζάχαρη που θες, τα τρία παγάκια και τις 5 φουσκάλες σου…
6) Στα ξενοδοχεία επίσης δείξε ευγένεια και κατανόηση.
Ναι οι υπάλληλοι δουλεύουν πενθήμερο με ένα ή και κανένα ρεπό τη βδομάδα και δεν είναι πάντοτε στην ίδια διάθεση.
7) Αποβάλλετε την κορυφαία ελληνική μ@λ@κι@ που λέει:
“Με τα λεφτά μου απαυτωνω και την κυρά μου”.
Και για το τέλος:
Οχι!Ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο!
Πάνω από όλα είναι ο σεβασμός και η ευγένεια.
Απευθυνθείτε στους εργαζόμενους όπως στη μάνα σας ,στον πατέρα σας, στην αδερφή σας, στον αδερφό σας, στην αδερφή σας, στην κόρη σας και στον γιο σας.
Με σεβασμό και υπομονή…