On line προνοιακού τύπου υπηρεσίες στο δήμο Τρικκαίων Reviewed by Momizat on . Αμεση υποβολή αιτήματος, άμεση ενημέρωση για την πορεία του, άμεση απάντηση για την τύχη του. Αυτός ο άμεσος χαρακτήρας της πορείας υποβολής ενός αιτήματος και Αμεση υποβολή αιτήματος, άμεση ενημέρωση για την πορεία του, άμεση απάντηση για την τύχη του. Αυτός ο άμεσος χαρακτήρας της πορείας υποβολής ενός αιτήματος και Rating: 0

On line προνοιακού τύπου υπηρεσίες στο δήμο Τρικκαίων

On line προνοιακού τύπου υπηρεσίες στο δήμο Τρικκαίων

Αμεση υποβολή αιτήματος, άμεση ενημέρωση για την πορεία του, άμεση απάντηση για την τύχη του. Αυτός ο άμεσος χαρακτήρας της πορείας υποβολής ενός αιτήματος και δη για προνοιακού τύπου υπηρεσίες, πλέον θα είναι πραγματικότητα στον Δήμο Τρικκαίων. Για την ακρίβεια, θα είναι έτοιμος στα τέλη του επόμενου έτους, αφού ολοκληρωθεί το έργο που εγκρίθηκε από τον Υπουργό Εσωτερικών. Πρόκειται για το έργο με τίτλο «Διαχείριση Ευπαθών Κοινωνικών Ομάδων Δήμου Τρικκαίων», το οποίο την περασμένη Παρασκευή εντάχθηκε στο ΕΠ Ψηφιακή Σύγκλιση, στον άξονα προτεραιότητας «ΤΠΕ και βελτίωση της ποιότητας ζωής στην πρόσκληση 50 του ΕΦΔ ΕΕΤΑΑ».
Το ποσό των 61.500 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) προέρχεται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα. Το έργο (υποβληθέν από την προηγούμενη δημοτική αρχή)είναι η δημιουργία μιας ψηφιακής πλατφόρμα, δηλαδή ενός ολοκληρωμένου συστήματος που θα εμφανίζεται ως ιστοσελίδα και θα δίνει τη δυνατότητα στον κάθε πολίτη, να υποβάλλει on line τα αιτήματά του, για πάσης φύσης προνοιακές παροχές που διεκπεραιώνονται από τον Δήμο Τρικκαίων. Στόχος είναι, τα αιτήματα των πολιτών να διεκπεραιώνονται σε σύντομο χρονικό διάστημα και να μπορεί, τόσο ο Δήμος, όσο και ο δημότης, να έχουν ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο.
Δηλαδή, ο καθένας θα μπορεί να παρακολουθεί την πορεία του αιτήματος, με ηλεκτρονικό, ψηφιοποιημένο τρόπο. Μάλιστα, οι θεματικές ενότητες που θα καλύπτονται, θα είναι ικανές να καλύψουν πλήρως τις ανάγκες ευπαθών κοινωνικών ομάδων για τις προνοιακές παροχές.
Για να δημιουργηθεί αυτή η «πλατφόρμα», θα ακολουθηθούν τρεις δράσεις:

Δράση 1: Προμήθεια περιβάλλοντος εφαρμογής

Δράση 2: Προσαρμογή και παραμετροποίηση εφαρμογής

Δράση 3: Πολιτική λειτουργία παρεχόμενων υπηρεσιών

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή