Πόσο σπουδαία φωτογραφία!!!
Όταν η έγνοια και η αλληλεγγύη για τον συνάθρωπο αποτελεί ιερό καθήκον.
Η Διευθύντρια της Α’ Παθολογικής Κλινικής του Γενικού Νοσοκομείου Νίκαιας, Όλγα Κοσμοπούλου στο πλευρό των δύο απεργών πείνας στο Σύνταγμα, όσο χρειαστεί…
Οι φωτογραφίες με ενσυναίσθηση του Μάριου Λώλου




Ο Πάνος Ρούτσι θυσιάζει την υγεία και την ζωή του για μια άδεια σε ένα απλό και δίκαιο αίτημα που αφορά τον θάνατο του παιδιού του.
Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ θέση που υπάρχει για όλους μας….είναι δίπλα του!!!
Επιτέλους κάντε κινήσεις για να ηρεμήσει η κοινωνία. Δεν θα μπορέσετε να κρατήσετε διαφορετικά την οργή και την αγανάκτηση του κόσμου. Έχει ξεφύγει επικίνδυνα η κατάσταση σε όλους τους τομείς.
Είναι θέμα χρόνου να γίνει το μεγάλο μπαμ.
Μη πάρουν φόρα οι πιτσιρικάδες μας και μας βάλουν τίποτε φυτίλια στον …ποπό. Και άντε να τους πεις μετά, ότι εμείς έχουμε δίκιο.