Πέθανε και η δεύτερη 17χρονη μαθήτρια που έκανε τη βουτιά θανάτου από πολυκατοικία στην Ηλιούπολη

lafarm

Σχετικά άρθρα

Κατέληξε η 17χρονη μαθήτρια  που νοσηλευόταν σε κρίσιμη κατάσταση στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου ΚΑΤ, μετά την πτώση της από πολυκατοικία στην Ηλιούπολη.

Η ανήλικη είχε μεταφερθεί στο νοσοκομείο στις 12 Μαΐου 2026 και από τότε οι γιατροί έδιναν μάχη για να την κρατήσουν στη ζωή. Παρά τις προσπάθειες του ιατρικού προσωπικού, υπέκυψε στα τραύματά της σήμερα το απόγευμα, στις 19:54.

Η ανακοίνωση του νοσοκομείου

Σήμερα 14/05/2026 και ώρα 19:54 έχασε τη μάχη με τη ζωή η 17χρονη μαθήτρια που νοσηλευόταν στη ΜΕΘ Νοσοκομείου μας από 12/05/2026.

Το Νοσοκομείο ΚΑΤ εκφράζει τα ειλικρινή συλλυπητήρια στους οικείους της.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης