Μια οικογένεια θα χρειαστεί να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη αν επιλέξει να ταξιδέψει οδικώς και να πληρώσει και ξενοδοχείο, σε κάποιον δημοφιλή προορισμό.
Για μια εκδρομή από την Αθήνα στα Τρίκαλα, μετ’ επιστροφής, διαδρομή συνολικά 650 χλμ., το κόστος για τα καύσιμα είναι περίπου 120 ευρώ.
2 καφέδες και 2 τυρόπιτες = 10 ευρώ
Ξενοδοχείο 200 ευρώ 2 ημέρες
Τα διόδια κοστίζουν:
Οι τιμές των διοδίων στη διαδρομή Λαμία – Αθήνα :
– Μετωπικά Διόδια Αφιδνών 3,75 από 3,55
– Πλευρικά Διόδια Καπανδριτίου 2,25 από 2,15
– Μετωπικά Διόδια Θήβας 4,40 από 4,20
– Μετωπικά Διόδια Τραγάνας 4,35 από 4,15
– Μετωπικά Διόδια Αγίας Τριάδας 2,00 από 1,90
‘Οποιος δε θέλει να πληρώσει τον ιδιωτικό δρόμο, να πάει από τον κρατικό δρόμο.
Έβαλε ο ιδιώτης κάτι από την τσέπη του για να είναι ιδιωτικός; Και σε ποιανού το οικόπεδο; Ενοίκιο δίνει;
Πρώτα μάθε τι πλήρωσε ο ιδιώτης για να φτιάξει το δρόμο και για πόσα χρόνια είναι η παραχώρηση και μετά μίλα.
Εσύ τα ξέρεις αυτά; Σου τα είπανε στο ίντερνετ; Πες τα μας και εμάς, να σας ψηφίσουμε, …Σκούταρη.
Σιγά μην έβαλε το χέρι στην τσέπη ο πεθερός.
Το τρολάκι «Παραχωρήσεις» σχολίαζε παλιά ως «Δικαιωματιστές». Μόνο που αυτοί είναι τα αφεντικά του, που θεωρούν δικαίωμα τους την ιδιοκτησία της χώρας.
Τσου ρε Λάκη…
Ωραίοι οι κρατικοί δρόμοι, ωραίο και το κράτος που τους φτιάχνει. Και ο πιο ωραίος είσαι εσύ.
Ωστόσο, το ν δεν χρεώνεται, γιατί το έφαγες;
“Ότι πληρώσεις”…. πήρες αρνάκι και λαμπαδούλα απ’ το καλαθάκι της νοικοκυράς;;; Ή είσαι τίποτις προνομιούχος επειδή τους υποστηρίζεις και νομίζεις ότι τους μοιάζεις κιόλας έρμε….!!!!!
“Ότι πληρώσεις” ιδιώτης τον έφτιαξε τον δρόμο που κατέρρευσε ή τίποτα τεμπέληδες δημόσιοι υπάλληλοι αναξιολογητοι;;; Αν τον έφτιαξε ιδιώτης μπράβο φτου…φτου μεγαααααάλη επιτυχία βρε!!!
Πες μας και την εταιρεία να την προτιμάμε!!!!!
Εκεί ήταν ανάδοχος έργου του κράτους και είδες τα αποτελέσματα.
Στις παραχωρήσεις πρέπει να το πληρώσει ο κατασκευαστής , να το ολοκληρώσει γρήγορα για να αρχίσει να έχει έσοδα, για όσα χρόνια διαρκεί η παραχώρηση. Αφού είσαι άσχετος, γιατί σχολιάζεις χωρίς να ξέρεις;
Αν είχαν βάλει υποστυλώματα όσα καί τα θαυμαστικά δεν θα είχε σαρίσει (καταρρεύσει) ο δρόμος. Τώρα βλέπω βάζεις καί πολλά φωνήεντα, κάτι σαν το “κορίτσιααα ο Μπάρκουλης”. Είπαμε Βιτριόλι, βρες εκείνον τον γνωστό σου φιλόλογο μπας καί διορθωθείς.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τροχαίας από τις 6 το πρωί της Μεγάλης Πέμπτης έως τις 6 το πρωί σήμερα πέρασαν 73.511 αυτοκίνητα από την Αθηνών-Κορίνθου και 53.680 από την Αθηνών-Λαμίας, δηλαδή συνολικά 127.191 οχήματα.
Το αντίστοιχο διάστημα πέρσι είχαν φύγει συνολικά 119.896 αυτοκίνητα (70.588 από την Αθηνών- Κορίνθου και 49.308 από την Αθηνών – Λαμίας).
Ρε ….
σε ξαναρωτάω!!! Ποιός το κατασκεύασε;;; Απάντηση έχεις;;
ΔΕΝ ΈΧΕΙΣ!!!!!! Αυτό είναι σίγουρο…..
Υ.Γ. Αν ήταν όντως κρατικό και κατέρρεε θα ήσουνα στα δέντρα!!!
Στην ΕΣΣΔ, δε σας άφηναν να κάνετε Ανάσταση, ούτε αρνάκι είχε.
(Βιτριόλι, απαντάω εγώ, διότι ο λεγάμενος βρήκε φθηνά ακτοπλοϊκά εισιτήρια και την έκανε. Έπεσε λέει και η τιμή της βενζίνης και των διοδίων).
ΥΓ. Ο φίλος στην ανάγκη φαίνεται. Έναν τον έχουμε εδώ μέσα. Έτσι και φύγει τη βάψαμε.
Σιγά μη πάμε με το πλοίο της γραμμής, όπως ο Κούλης στην Τήνο. Μόνο με κότερο, όπως ο Αλέξης.
Στα είπαμε 100 φορές, αυτούς τους αριστερούς θέλουμε, τους χλιδάτους. Εσύ έμεινες στο Σιάντο και τον Παρτσαλίδη.
“Μη αποκρίνου εις τον άφρονα κατά την αφροσύνην αυτού ίνα μη όμοιος γένῃ αυτώ.”
ΥΓ. Στο στέλνω πάνω από την πλατεία που ξεκίνησε ο εργοδότης σου και κάνει πως συνεχίζει το τσιράκι του. Ούτε οι Επιτάφιοι δε σας τίμησαν.