"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

19.9 C
Trikala

Rafting και Καγιακ στον Ασπροπόταμο

lafarm

Σχετικά άρθρα

Βρισκόμαστε στην κεντρική Πίνδο και μιλάμε για τον άνω ρου του Αχελώου. Τα βουνά εκατέρωθεν αυτού του τμήματος του ποταμού ονομάζονται «βουνά Ασπροποτάμου», τα χωριά της ευρύτερης περιοχής «χωριά Ασπροποτάμου» και οι κάτοικοι «Ασπροποταμίτες».Ασπροπόταμος ονομάστηκε τοπικά από τα αφρισμένα καθάρια νερά του και χαρακτηρίζει μία μεγάλη περιοχή της κεντρικής Πίνδου, στον ορεινό νομό Τρικάλων, η οποία ως περιοχή ονομάζεται – πώς αλλιώς; – Ασπροπόταμος.

Έτσι λοιπόν κάνουμε ένα μικρό άλμα στην δυτική Θεσσαλία για να χαρούμε αυτό το υπέροχο ορεινό ποτάμι με τα κρυστάλλινα νερά το οποίο ρέει ανάμεσα σε πανύψηλες  κορυφές της Κ. Πίνδου. Εδώ η αίσθηση είναι τελείως διαφορετική, με έντονη την μυρωδιά του έλατου και τον αέρα του ψηλού βουνού. Μοναδικής και σπάνιας ομορφιάς τοπία μας συντροφεύουν σ’ όλη την διάρκεια της κατάβασης! Η περιοχή ανέγγιχτη, μία άλλη Ελλάδα!

Τοποθεσία συνάντησης και εκκίνησης των διαδρομών, η περιοχή Τρία Ποτάμια Ασπροποτάμου.

Πως έρχεστε στην περιοχή: Ερχόμενοι από Λάρισα προς Τρίκαλα, παρακάμπτουμε τα Τρίκαλα επί της περιφερειακής τους οδού, με προορισμό την Πύλη Τρικάλων. Διασχίζοντας την Πύλη, ανηφορίζουμε με προορισμό την Ελάτη (Τύρνα) και στην συνέχεια για Περτούλι, Νεραϊδοχώρι, Πύρα, Δέση και τελικά κατηφορίζουμε στην κοιλάδα του Ασπροποτάμου. Λίγο πριν το ποτάμι ο δρόμος χωρίζεται στα δύο, αριστερά κατηφορικός και δεξιά ανηφορικός. Αριστερά κατεβαίνουμε στο ποτάμι και στην γέφυρα Αλεξίου και δεξιά πάμε για τα Τρία Ποτάμια – όπου και αρχή του κυρίως ποταμού – και την γέφυρα της Αγ. Παρασκευής.

Σημεία συνάντησης: Η γέφυρα Αλεξίου για την διαδρομή Ασπροπόταμος ΙΙ και η γέφυρα Αγ. Παρασκευής για τις διαδρομές Ασπροπόταμος Ι και ΙΙΙ.

Στα Τρία Ποτάμια μπορείτε να φθάσετε και από την διαδρομή της Καλαμπάκας. Μετά την Καλαμπάκα προς Ιωάννινα και αμέσως μετά την γέφυρα Μουργκάνι, στρίβετε αριστερά προς Καστανιά. Μετά την Καστανιά αφού ανέβετε στο ψηλότερο σημείο της διαδρομής, κατηφορίζετε στην κοιλάδα του Ασπροποτάμου από βορά προς νότο. Μετά το ξενοδοχείο «Πύργος Μαντάνια», φτάνετε στα Τρία Ποτάμια και συνεχίζοντας, στην γέφυρα της Αγ. Παρασκευής ή πιο κάτω στην γέφυρα Αλεξίου. Η απόσταση από τα Τρίκαλα έως τα Τρία Ποτάμια είναι ακριβώς η ίδια και από τις δύο διαδρομές, περίπου 1,30’ ώρες.

im002098

olympostrek.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ