Την πόρτα του ανακριτή Βόλου θα περάσει αύριο Τρίτη, σύμφωνα με πληροφορίες του Magnesianews.gr, ο Δήμαρχος Βόλου Αχιλλέας Μπέος. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες η κλήση του σε κατάθεση αφορά σε ζητήματα οικονομικής διαχείρισης του Δήμου Βόλου για τα οποία ελέγχεται σε βαθμό κακουργήματος.




Το 2011 ο Μπέος είχε προφυλακιστεί για στημένους αγώνες ποδοσφαίρου,και μετά από ένα χρόνο βγήκε με περιοριστικούς όρους και καταβολή 300.000 ευρώ.Βολιώτες τα συγχαρητήρια μου
…είχε προφυλακιστεί για στημένους αγώνες ποδοσφαίρου…
Η αλήθεια: είχε προφυλακιστεί, για ΜΗ στημένους αγώνες ποδοσφαίρου. Ξέχασε να το κάνει, οι άλλοι το θεώρησαν φυσιολογικό να τους στήσει και έχασαν τα λεφτά τους…