Συγχαρητήρια στην χορευτική ομάδα του Χορευτικού Ομίλου Τρικάλων για την εμφάνιση της στο 46ο συνέδριο ΠΕΕ ΟΤΕ που πραγματοποιήθηκε στα Τρίκαλα. Δόθηκε η ευκαιρία και παρουσίασαν με τον καλύτερο τρόπο την παράδοση του τόπου μας. Η χορευτική ομάδα απέσπασε τα καλύτερα σχόλια των διοργανωτών και των συνέδρων για την εμφάνιση καθώς και για τις φορεσιές του ομίλου .







