Δεν μιλάμε πλέον για ακίνητη περιουσία, αλλά για κατάσταση που χρειάζεται GPS για να θυμάσαι τι σου ανήκει. Να περνάς από περιοχή και να λες «κάπου εδώ έχω κάτι».
Ο Μιχάλης (όλοι γνωρίζουμε τον Μιχάλη που μας περιμένει υπομονετικά*) λανσάρει νέες …κούτες, που χωράνε μέσα, εκτός από μετρητά και ακίνητα. Θαυμάστε στην πόλη μας τους γνωστούς «λιγδιασμένους» των προηγούμενων δεκαετιών, που σέρνονται με ρούχα αξιοθρήνητα, περιμένοντας τον Μιχάλη. Οι απόγονοι τους όμως περνάνε καλά, βλέπεις δεν ισχύει σε αυτή τη χώρα το «πόθεν».
*Με τράκαρε προχθές με κάτι μπαρμπάδια μου και μας κέρασε όλους. Υποψήφιοι πελάτες γαρ.
Κύριε καθηγητά, ταπώστε εμένα, αλλά σας παρακαλώ πέστε μας: μην τυχόν ξέρετε μέχρι πότε θα είναι θυμωμένος ο πρωθυπουργός μας με την ακρίβεια; Άδειασε το ψυγείο μου.
I remember, τόνο στο ρήμα;;; Τι οπισθοδρομικά πράγματα είναι αυτά; Εγώ νόμιζα πως τα συντροφια υποστηρίζεται την απλοποιημένη γλώσσα εν αντιθέσει με την φασιστική καθαρεύουσα, τα πνεύματα και τους τόνους.
Να παρατηρήσω, ωστόσο, ότι η μωρότης δεν ταυτίζεται με την αγραμματοσύνη, παρόλο που και οι δύο αυτές ιδιότητες συνυπάρχουν σε πολλά από τα πιο προβεβλημένα μέλη του επαγγελματικού μου κλάδου.
Χωράφια του παππού τους, ενώ η ΠΦΑ ήξερε από real estate.
Για τον Κασσελάκη καιρό έχεις να μας γράψεις, είναι επίκαιρος για το πόθεν έσχες…
ΥΓ. Τον δε πεθερό του Γιάνη, που χρωστάει ?
O χρόνος που περνά, αποκαλύπτει τη γελοιότητα τους και την αφέλεια όσων τους ψήφισαν.
Ο Μιχάλης (όλοι γνωρίζουμε τον Μιχάλη που μας περιμένει υπομονετικά*) λανσάρει νέες …κούτες, που χωράνε μέσα, εκτός από μετρητά και ακίνητα. Θαυμάστε στην πόλη μας τους γνωστούς «λιγδιασμένους» των προηγούμενων δεκαετιών, που σέρνονται με ρούχα αξιοθρήνητα, περιμένοντας τον Μιχάλη. Οι απόγονοι τους όμως περνάνε καλά, βλέπεις δεν ισχύει σε αυτή τη χώρα το «πόθεν».
*Με τράκαρε προχθές με κάτι μπαρμπάδια μου και μας κέρασε όλους. Υποψήφιοι πελάτες γαρ.
Άντε να χιλιάσετε ,και ο λαός να σας βοηθήσουν να τα κάνετε 10.000
Φτώχεια καταραμένη
Για πες μας και για τους υπόλοιπους.
I remember, περιμένω το σχόλιο σου, για να σε ξαναταπωσω!
Βάλε πρώτα τόνο στο ρήμα…
Κύριε καθηγητά, ταπώστε εμένα, αλλά σας παρακαλώ πέστε μας: μην τυχόν ξέρετε μέχρι πότε θα είναι θυμωμένος ο πρωθυπουργός μας με την ακρίβεια; Άδειασε το ψυγείο μου.
Θα αργήσει λίγο, διότι έβαλε εμπρός το σχέδιο «3Σ».
I remember, τόνο στο ρήμα;;; Τι οπισθοδρομικά πράγματα είναι αυτά; Εγώ νόμιζα πως τα συντροφια υποστηρίζεται την απλοποιημένη γλώσσα εν αντιθέσει με την φασιστική καθαρεύουσα, τα πνεύματα και τους τόνους.
Όντως, την …υποστηρίζουμαι.
Οι γαύροι χαίρονται.
Ο Λούκατς όμως είπε ότι η πίκρα του μικρού τελικού είναι μεγαλύτερη από την πίκρα του αποκλεισμού από το φάιναλ φόρ.
Ρε καθηγητή, πάλι τον τάπωσες τον Remember; Αχ εσείς οι αγράμματοι, πόσα κόλπα ξέρεται!!!
ΥΓ. Ουδείς μωρότερος των καθηγητών, εάν κλπ. κλπ.
Να παρατηρήσω, ωστόσο, ότι η μωρότης δεν ταυτίζεται με την αγραμματοσύνη, παρόλο που και οι δύο αυτές ιδιότητες συνυπάρχουν σε πολλά από τα πιο προβεβλημένα μέλη του επαγγελματικού μου κλάδου.
* υποστηρίζετε, ο δαίμων του τυπογραφείου ξαναχτυπά
Χτύπα τον κι εσύ. Και ας κερδίσει ο καλυτερότερος.
Μήπως ο δαίμων της αγραμματοσύνης, κ. καθηγητά;