Tα Μετέωρα στη διαδικτυακή καμπάνια που υλοποιεί ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ). Reviewed by Momizat on . Στους ταξιδιώτες της «τελευταίας στιγμής», αξιοποιώντας τις πρώτες εβδομάδες του φθινοπώρου για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, στοχεύει η διαδικτυακή Στους ταξιδιώτες της «τελευταίας στιγμής», αξιοποιώντας τις πρώτες εβδομάδες του φθινοπώρου για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, στοχεύει η διαδικτυακή Rating: 0

Tα Μετέωρα στη διαδικτυακή καμπάνια που υλοποιεί ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ).

Tα Μετέωρα στη διαδικτυακή καμπάνια που υλοποιεί ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ).

Στους ταξιδιώτες της «τελευταίας στιγμής», αξιοποιώντας τις πρώτες εβδομάδες του φθινοπώρου για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, στοχεύει η διαδικτυακή καμπάνια που υλοποιεί ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ).
Με τίτλο «Now is the time» η καμπάνια και ο διαγωνισμός που «τρέχει» μαζί της – με έπαθλα τρία δωρεάν ταξίδια δύο ατόμων στην Ελλάδα – ξεκίνησε στις 22 Αυγούστου και θα βρίσκεται στον αέρα μέχρι και τις 23 Σεπτεμβρίου.
Ενα φωτογραφικό «κολάζ» προορισμών από όλες τις περιφέρειες της χώρας σε συνδυασμό με σύντομο πληροφοριακό υλικό για τον κάθε προορισμό, καλεί τον χρήστη να ταξιδέψει σε συναισθήματα και εικόνες και να κάνει άμεσα  κράτηση για  το ταξίδι του στην Ελλάδα.
Ο ΕΟΤ μέσω της εν λόγω δράσης επεκτείνει το έργο του, κατευθύνοντας τους ενδιαφερομένους για την πραγματοποίηση διαδικτυακών κρατήσεων σε ξενοδοχεία και άλλα τουριστικά καταλύματα 18 συγκεκριμένων προορισμών της χώρας (μεταξύ αυτών και τα Μετέωρα) αποκλειστικά μέσω των καναλιών του TripAdvisor . Πάντως, τουριστικοί παράγοντες περιοχών που δεν περιλαμβάνονται στους 18 προορισμούς θέτουν ερωτήματα σε ό,τι αφορά τα κριτήρια για την επιλογή βάσει των οποίων αποκλείστηκαν από τη συγκεκριμένη δράση.
Περισσότερα στο site: www.nowisthetime.gr

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή