Tρίκαλα – Ποια Λύκεια και Γυμνάσια προτείνονται ως Πειραματικά σχολεία και ως Πρότυπα Reviewed by Momizat on . Αντιπροσωπεία της ΕΛΜΕ Τρικάλων επισκέφτηκε την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας και πληροφορήθηκε ότι, παρά τις αρνητικές εισηγήσεις των συλλόγων διδασκόντων, προτάθηκ Αντιπροσωπεία της ΕΛΜΕ Τρικάλων επισκέφτηκε την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας και πληροφορήθηκε ότι, παρά τις αρνητικές εισηγήσεις των συλλόγων διδασκόντων, προτάθηκ Rating: 0

Tρίκαλα – Ποια Λύκεια και Γυμνάσια προτείνονται ως Πειραματικά σχολεία και ως Πρότυπα

Tρίκαλα – Ποια Λύκεια και  Γυμνάσια προτείνονται ως Πειραματικά σχολεία και ως Πρότυπα

Αντιπροσωπεία της ΕΛΜΕ Τρικάλων επισκέφτηκε την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας και πληροφορήθηκε ότι, παρά τις αρνητικές εισηγήσεις των συλλόγων διδασκόντων, προτάθηκαν το 4ο Λύκειο και το 7ο Γυμνάσιο ως πειραματικά σχολεία και το 6ο Λύκειο και 6ο Γυμνάσιο ως Πρότυπα.

Στελέχη της ΕΛΜΕ Τρικάλων θεωρούν την εξέλιξη αυτή άσχημη, καθώς – όπως υποστηρίζουν- θα δημιουργηθούν άσχημες καταστάσεις, τόσο στις οργανικές θέσεις των καθηγητών, όσο και στον γεωγραφικό καταμερισμό των μαθητών, αλλά και στην δημιουργία μαθητών δύο ταχυτήτων.

Σύντομα η ΕΛΜΕ θα ανακοινώσει τις επόμενες κινήσεις της.

Παρόμοιες είναι και οι αντιδράσεις και του Συλλόγου Δασκάλων για τα Δημοτικά Σχολεία που προτείνονται να λειτουργήσουν ως Πειραματικά

Σχόλια (2)

  • Δικαιόπολης

    Περί Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων στο Νομό μας –Μια είδηση που προκαλεί πολλά ερωτήματα.

    Η έγκριτη ιστοσελίδα της Τρικκηpress αναφέρει ότι στα πλαίσια των αντιδράσεων στην μετατροπή τεσσάρων σχολείων σε Πρότυπα –Πειραματικά σχολεία, τα στελέχη της ΕΛΜΕ Τρικάλων θεωρούν την εξέλιξη αυτή “άσχημη” καθώς – όπως υποστηρίζουν- ότι θα δημιουργηθούν “άσχημες” καταστάσεις, τόσο στις οργανικές θέσεις των καθηγητών, όσο και στον γεωγραφικό καταμερισμό των μαθητών, αλλά και στην δημιουργία μαθητών δύο ταχυτήτων.
    Τα ερωτήματα τα οποία προκύπτουν από τις θέσεις των στελεχών της ΕΛΜΕ είναι:
    α) Τι το «άσχημο» θα έχει αυτή η εξέλιξη και τι το «όμορφο» υπάρχει τώρα;
    β) Παραθέτουν την άσχημη κατάσταση που θα δημιουργηθεί στις οργανικές θέσεις, αυτό θα το ήθελα κάπως αναλυτικότερα, γιατί μου θυμίζει κάπως βόλεμα κάποιων που έχει η μέχρι σήμερα «όμορφη κατάσταση» και κάποιο ξεβόλεμα που θα έχει η «άσχημη κατάσταση» της δημιουργίας των πειραματικών-προτύπων σχολείων.
    γ) Τι εννοούν με το ζήτημα του γεωγραφικού καταμερισμού των μαθητών, μήπως κάποιοι μαθητές θα πάνε εκτός της πόλης των Τρικάλων ή του Νομού γενικότερα;
    δ) Τι εννοούν με τη φράση μαθητές δύο ταχυτήτων; Δεν γνωρίζουν ότι όλοι οι μαθητές είναι άνθρωποι και όλοι οι άνθρωποι διακρίνονται από τη διαφορετικότητα τόσο των ικανοτήτων αλλά και των αδυναμιών τους και συνεπώς δεν είναι όλοι το ίδιο παντού, εννοώντας ότι δεν έχουν όλοι τις ίδιες ικανότητες σε ένα τομέα αλλά όλοι οι μαθητές έχουν ικανότητες σε κάποιον τομέα τον οποίο θα πρέπει το σχολείο να διερευνήσει και να κατευθύνει τον κάθε μαθητή ανάλογα των δυνατοτήτων του; Μήπως οι ίδιοι τους βαθμολογείτε με τον ίδιο βαθμό;

    Αγαπητοί κύριοι.
    Από τα λίγα που γνωρίζω σχετικά με τις γενικότερες διεργασίες της παιδείας, τα πρότυπα-πειραμματικά σχολεία έχει αποδειχθεί ότι είναι το υπόδειγμα για τα υπόλοιπα σχολεία και η ατμομηχανή της μεγαλύτερης επένδυσης σε μια χώρα που είναι η παιδεία. Η επένδυση αυτή εκλαμβανόμενη και με την έννοια της εκπαίδευσης-εξειδίκευσης έχει μακροχρόνια μελλοντικό διαχρονικό αντίκτυπο στην πρόοδο της χώρας και την ευημερία των πολιτών της και πολύ φοβούμαι εσείς ενώ πρέπει να είστε ο επιταχυντής αυτής της εξέλιξης γίνεστε για πενιχρά οφέλη τροχοπέδη που οδηγεί στη στασιμότητα.

    Αναμένω τις σαφείς απαντήσεις σας τις οποίες είστε υποχρεωμένοι να δώσετε καθότι από τους φόρους μου αντιστοιχεί ένα μερίδιο των αμοιβών σας.

    Δικαιόπολης

    Απάντηση
  • Επισκέψεις- φωτογραφίες

    Όλα τα σφάζει, όλα τα μαχαιρώνει και καμαρώνει! Από που να ξεκινήσεις? Ότι έχει πάρει σβάρνα τα υπουργεία, για να κάνει τι??Δήθεν να ενημερωθεί και να συμβάλει στην επίλυση “των προβλημάτων και καλά”, αλλά στην ουσία να βγάλει φωτογραφίες, για να δείξει στο πόπολο, πόσο ενδιαφέρεται και πόσο τρέχει γι αυτούς .Έχει βέβαια βρει πρόθυμο στασίδι σχεδόν μέρα παρά μέρα (για την ψυχή της μάνας τους)??? για να αναλύει με ευφράδεια, τα κατορθώματά της και να επιτίθεται στον αντίπαλό της. Αυτή μεν με τον αέρα “εμείς είμαστε κυβέρνηση και όλα τα κάνουμε σωστά, από την άλλη αυτός που το παίζει δημοσιογράφος!!!! ( τι να πεις, για γέλια και για κλάματα!!) Τι μου θυμίζει αυτό? Μαλώνουν οι τριτοτέτερτοι, με την ελπίδα να γίνουν πρώτοι. (Aδικα χτυπιούνται, γιατί όσον αφορά την πρώτη, οι ψήφοι είναι δανεικές – έτσι τουλάχιστον φημολογείται – μέχρι να κατέβει το βαρύ πυροβολικό), όσο για τον άλλον μήπως και καταφέρει επιτέλους να γίνει δεύτερος.
    Και έρχεται τώρα η πρώτη, “βασιλικότερη του βασιλέως” να προτείνει, μιας και ανέβηκε πολύ ως εισηγήτρια στο σχετικό νομοσχέδιο, τη δημιουργία προτύπων και πειραματικών σχολείων και μάλιστα να λέει, ότι αποτελεί προσωπικό της στοίχημα. Κι ας είναι πολλές οι αντιδράσεις σύσσωμης της εκ/κής κοινότητας. Ρωτήθηκαν οι εκπαιδευτικοί? ( θα μου πεις, μήπως ρωτήθηκαν για τις εκλογές των αιρετών, που ακόμα και η ΔΑΚΕ αντέδρασε στον παραλογισμό των απειλών και των διαγραφών?)Αλλά είναι καλό να μη μετράει το μπόι της με τον ίσκιο της, κι ας βάλει λίγο φρένο, γιατί ποτέ δεν ξέρεις πως γυρίζουν τα πράγματα

    Απάντηση

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή