"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

18.1 C
Trikala

Tρικαλινά αναπτυξιακά εγκλήματα

lafarm

Σχετικά άρθρα

Τη δεκαετία του 90 προς τιμή τους τόσο η κυβέρνηση της ΝΔ, όσο κι αυτή του ΠΑΣΟΚ που ακολούθησε,προσπάθησαν να εναρμονιστούν με τις κοινοτικές οδηγίες, εντάσσοντας έργα υποδομής στα αναπτυξιακά προγράμματα, που θα είχαν ευρύτερη διάχυση σε περιφερειακό επίπεδο .
Η συγκοινωνιακή  σύνδεση της Δυτικής Θεσσαλίας με την Ήπειρο και την Αιτωλοακαρνανία,αλλά και η δημιουργία κοινής Βιομηχανικής Περιοχής στα σύνορα Τρικάλων -Καρδίτσας, αποτελούσαν  δύο σημαντικά σχέδια που θα έβγαζαν την περιοχή από την αναπτυξιακή υστέρηση.
Το συγκριτικό πλεονέκτημα της συγκεκριμένης περιοχής ήταν εγγύτητα της σιδηροδρομικής γραμμής και των δύο αστικών κέντρων(Τρίκαλα -Καρδίτσα), αλλά και η μελλοντική σύνδεση με τον Ε-65 και του αγωγού φυσικού αερίου.
Πλεονεκτήματα που αργότερα μεγάλες επιχειρήσεις εκτίμησαν και εγκαταστάθηκαν στο συγκεκριμένο χώρο (Jumbo, Βιολάντα,Mall, Γιαννακάκης,Μercentes και Logistics).
Και τα δύο projects  ναυάγησαν.
Αφού και οι δύο νομοί αποφάσισαν να υλοποιήσουν τις δικές τους οδικές συνδέσεις με την Άρτα (Μουζάκι -Άρτα  και Πύλη – Άρτα) και μάλιστα ο ένας δίπλα στον άλλο.
Στη περίπτωση της ΒΙ.ΠΕ,  επικράτησαν οι τοπικισμοί και η άρνηση των δύο  επιμελητηρίων να συμφωνήσουν, που θα υπάγονταν οι επιχειρήσεις που θα δραστηριοποιούνταν στην εν λόγω περιοχή (για τις συνδρομές ήταν η διαμάχη) .
Αποτέλεσμα σήμερα και οι δύο οδικοί άξονες παρέμειναν επαρχιακοί δρόμοι, ενώ ο ΒΙ.ΠΑ Φαρκαδόνας που προτιμήθηκε από τους κοντόφθαλμους Τρικαλινούς πολιτικούς ,ακυρώθηκε στην πράξη και τέθηκε σε καθεστώς εκκαθάρισης, αποτελώντας ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα στο νομό.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης