Παρουσία πολυάριθμων κληρικών, πολιτικών & στρατιωτικών αρχών και εκατοντάδων συμπολιτών άρχισαν, σήμερα το απόγευμα, οι διήμερες εκδηλώσεις για τον Πολιούχο της πόλης μας.


O Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Τρίκκης, Γαρδικίου & Πύλης κ. Χρυσόστομος υποδέχθηκε στα προπύλαια του ομώνυμου Ιερού Προσκυνηματικού Ναού την Τιμία Κάρα του Αγίου Βησσαρίωνος.


Εν συνεχεία, συγχοροστάτησε μετά τού (Τρικαλινής καταγωγής) Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Αργυροκάστρου κ. Ναθαναήλ κατά την Ακολουθία του Εσπερινού.
Επακολούθησε η Ιερά Λιτάνευση της Τιμίας Κάρας και της Ιεράς Εικόνος του Αγίου Βησσαρίωνος με κατάληξη την Κεντρική Πλατεία όπου τελέστηκε η ακολουθία της Αρτοκλασίας και το Θείο Κήρυγμα.







Προς μεγάλη λύπη των πιστών (συνάμα και ψηφοφόρων) δεν παρέστησαν μερικοί, ως εικονοκουβαλητές.
Σου λέει, δεν μας ψηφίσατε και μας έχετε στην «απ’ όξω»; Πριτς και εμείς…