Τέλος η ΚΟ της Νέας Αριστεράς: Ανεξαρτητοποιήθηκαν 7 βουλευτές και αποχωρούν 143 στελέχη

lafarm

Σχετικά άρθρα

Πρόκειται για τους βουλευτές Αλέξη Χαρίτση, Νάσο Ηλιόπουλο, Έφη Αχτσιόγλου, Δημήτρη Τζανακόπουλο, Χουσεΐν Ζεϊμπέκ, Μερόπη Τζούφη και Θεανώ Φωτίου, με αποτέλεσμα να διαλύεται η Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Αριστεράς.

«Αποχωρούμε από τη Νέα Αριστερά, γιατί πιστεύουμε ότι ο κύκλος που άνοιξε πριν από δύο χρόνια έχει φτάσει στα όριά του. Είναι μια δύσκολη αλλά αναγκαία απόφαση» αναφέρουν μεταξύ άλλων.

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Η κ.Αχτσιόγλου παραιτήθηκε…κι από βουλεύτρια..διάβασα
    Την έδρα ποιος θα την πάρει;
    Ρωτάω..μιας και η Νέα Αρ. είναι κομμα που προέκυψε από διάσπαση του Συριζα μετά από κάτι μήνες από τις τελευταίες εκλογές….
    ..οπότε δεν είχε αυτοτελή κάθοδο στις εκλογές…ούτε και λίστα υποψηφίων…για να πάμε στον επόμενο για την έδρα
    …οπότε τι γίνεται τωρα;
    …που θα ψαξουμε αντικατάσταση;
    …στις λίστες του Σύριζα…του 2023;
    …τι λένε οι έγκυροι και έγκριτοι συνταγματολογοι για το ζητημα;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης