Στην κατάθεση ασφαλιστικών μέτρων προκειμένου να μην εκτελεστούν οι αποφάσεις της Γενικής Συνέλευσης του Φο.Δ.Σ.Α. Θεσσαλίας που ελήφθησαν στις 18 Σεπτεμβρίου 2025, προχώρησαν οι δήμοι της Δυτικής Θεσσαλίας.
Η αλήθεια είναι ότι ο Νίκος Σακκάς το παλεύει δυνατά έχοντας απέναντι του την “κλίκα” των δημάρχων Λάρισας και Βόλου.
Μπέος και Μαμάκος δεν κάνουν πίσω με τίποτα και θέλουν την απόλυτη πλειοψηφία.
Θυμάστε την ατάκα «είναι πολλά τα λεφτά Αρη» που έλεγε ο Σπύρος Καλογήρου στον Νίκο Κούρκουλο σε μια παλιά ελληνική ταινία;
Σφοδρή ήταν η αντίδραση του δημάρχου Βόλου Αχιλλέα Μπέου. Σε δήλωσή του ανέφερε:
“Με τη διαδικασία των ασφαλιστικών μέτρων ο Δήμαρχος Τρικκαίων, Σακκάς και η παρέα του επιχειρούν να μπλοκάρουν, έστω και προσωρινά, την υλοποίηση μιας καθ’ όλα νόμιμης και δημοκρατικής απόφασης της Γενικής Συνέλευσης του ΦοΔΣΑ, ενισχύοντας τις υποψίες πολλών για τα κίνητρά τους.
Ειλικρινά έχει ενδιαφέρον να δούμε πως και με ποιο σκεπτικό ένα Δικαστήριο θα κάνει, αν κάνει, δεκτό ένα τέτοιο αίτημα που στην ουσία του είναι παράλογο, καταχρηστικό και άκρως αντιδημοκρατικό αφού επιβάλλει την θέση μιας μειοψηφίας της τάξεως του 32% σε μια πλειοψηφία της τάξεως του 68%! Αναμφίβολα θα πρόκειται για ένα παγκόσμιο φαινόμενο…
Γεγονός, πάντως, είναι ότι με τη θλιβερή αυτή διαδικασία που αποτελεί ντροπή για αιρετούς, όπως οι προσφεύγοντες, έπεσαν οι μάσκες και αποκαλύπτονται προθέσεις που πραγματικά αποτελούν όνειδος για την ίδια την Αυτοδιοίκηση. Όταν παραβιάζονται θεμελιώδεις δημοκρατικές αρχές, όπως αυτή της πλειοψηφίας, ανοίγουν διάπλατα οι πόρτες για παρεμβάσεις εξωγενών παραγόντων, θεσμικών και άλλων.”



