Οι θέσεις στο Νοσοκομείο Τρικάλων είναι οι εξής:
- Ακτινολογίας – βαθμός Διευθυντή
- Επιμελητής Β’ για το Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών
- Μαιευτικής – Γυναικολογίας
- Πνευμονολογίας – Φυματιολογίας
Οι αιτήσεις θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας esydoctors.moh.gov.gr από 25 Μαΐου 2025 έως και 15 Ιουνίου 2025.




Παθολόγους δεν βλέπω και αυτό σιγά σιγά αρχίζει να τρομάζει. Εκτός και περιμένουμε πρώτα τις επικείμενες συνταξιοδοτήσεις στο τέλος του έτους για να αρχίσουμε να … τρομάζουμε. Η μία θέση για το ΤΕΠ είναι σαν να μην βάζεις λάδι … στην χωριάτικη! Ας ελπίσουμε αν ενδιαφερθεί κάποιος να είναι Παθολόγος ή Γενικός Ιατρός! Στο Ακτινολογικό τεράστια η ανάγκη αλλά φοβάμαι ότι το μόνο που θα καταφέρουμε θα είναι κάποιος απλά να αλλάξει … βαθμό! Το ίδιο και στην Γυναικολογική! Ελπίζω να κάνω λάθος! Πνευμονολόγος σίγουρα απαραίτητος αρκεί … να τον βρούμε! Για το δικό μου τμήμα δεν θα μιλήσω γιατί πάλι θα θεωρηθώ … εγκάθετος! Όπως και να έχει, τα εύσημα στην Διοίκηση γιατί θα μπορούσε να είναι και χειρότερα!