Xρόνια Πολλά Πολεοδομία

lafarm

Σχετικά άρθρα

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος η Πολεοδομία του Δήμου Τρικκαίων έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα. Ήταν μια λιτή και ωραία τελετή με το πατροπαράδοτο κέρασμα. Τα στελέχη της Πολεοδομίας εύχονται σε όλους να είναι υγιείς και η νέα χρονιά να είναι δημιουργική, εποικοδομητική και παραγωγική.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης