Τη τουριστική προβολή της Σκιάθου αποφάσισε ο Δήμος του νησιού, μ` ένα ομολογουμένως πρωτότυπο και ευρηματικό τρόπο.
Αποφάσισε λοιπόν να προβληθεί στους κατοίκους του Λονδίνου, με διαφημιστικές πινακίδες στο μετρό της πόλης των 9 εκατομμυρίων.
Το κόστος για κάθε εβδομάδα προβολής σε 30 σημεία και σταθμούς του Underground, ανέρχεται σε κάτι λιγότερο από 11.000 ευρώ.
Μία ανάλογη διαφημιστική καμπάνια για τα Μετέωρα στο Μετρό της Μόσχας και ενδεχομένως σε άλλες πρωτεύουσες ορθόδοξων χωρών της περιοχής (Κίεβο Ουκρανίας, Βουκουρέστι Ρουμανίας κλπ), θα αύξανε θεαματικά τη ροή του θρησκευτικού τουρισμού στη περιοχή, με ελάχιστο κόστος.
Κων.Κουτσονάσιος.