Μετά τις διαρκείς υποβαθμίσεις της τελευταίας δεκαετίας, τώρα και με τα νέα δρομολόγια που θα ισχύουν από τις 15 Μαΐου μπαίνει δυστυχώς οριστική ταφόπλακα στον σιδηρόδρομο και στην δική μας περιοχή.
Αφού τα τελευταία χρόνια απαξιώθηκαν τα δρομολόγια της Θεσσαλονίκης υποβαθμίζονται τώρα στον μέγιστο βαθμό και τα δρομολόγια της Αθήνας. Και αυτά τα κάνει με την ανοχή, αν όχι τη συνενοχή της κυβέρνησης, μια εταιρία που επιδοτείται από το κράτος ακριβώς για να εξυπηρετεί τους πολίτες του.
Και το ερώτημα είναι, αφού οι κάτοικοι της περιοχής μας δεν εξυπηρετούνται, γιατί θα πρέπει να πληρώνουν φόρους γι’ αυτή την εντελώς άθλια και απαράδεκτη κατάσταση;
Γιατί να πληρώνει φόρους ο δυτικοθεσσαλός αν δεν έχει τη δυνατότητα τουλάχιστον να μπορεί να μεταβεί με ένα τουλάχιστον δρομολόγιο και με ένα λογικό εισιτήριο στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη για να τακτοποιήσει τις δουλειές του και να επιστρέψει την ίδια μέρα;
Είναι επιτρεπτό το πρώτο τρένο της ημέρας να φτάνει στην Αθήνα στις 13.03 το μεσημέρι και το τελευταίο από την Αθήνα να αναχωρεί στις 13.22; Τι ακριβώς θα προλάβει να κάνει ο ταξιδιώτης στα 19 λεπτά της παραμονής του στην πρωτεύουσα; Ούτε απ’ τον σταθμό δεν θα προλάβει να βγει.
Του δίνεται βέβαια και η επιλογή να αναχωρήσει από την Αθήνα στις 15.22 και μετά να περιμένει δύο ολόκληρες ώρες στον Παλαιοφάρσαλο απολαμβάνοντας το ειδυλλιακό περιβάλλον της εκεί περιοχής.
Ποιος ακριβώς είναι ο σκοπός αυτής της αθλιότητας;
Γιατί το πρωινό τρένο που αναχωρεί από την Αθήνα για την Καλαμπάκα και το απόγευμα από την Καλαμπάκα για την Αθήνα βαφτίζεται ΙΝΤΕΡΣΙΤΙ ενώ το ταξίδι διαρκεί μία ώρα περισσότερο από το ΙΝΤΕΡΣΙΤΙ; Για να ακριβύνει το εισιτήριο απλά και να καταργηθεί η ειδική τιμή για τους μόνιμους κατοίκους της περιοχής μας που ίσχυε έως τώρα στο δρομολόγιο αυτό; Πού πήγαν όσα διέδιδαν για ειδικές τιμές και σε άλλα δρομολόγια;
Είναι λογικό το εισιτήριο Θεσσαλονίκη -Καλαμπάκα με επιστροφή να κοστίζει για αυτόν που θέλει να επισκεφθεί τα Μετέωρα 44.70 ευρώ ενώτον υποχρεώνει να περιμένει στον Παλαιοφάρσαλο μισή ώρα το πρωί και μία ολόκληρη ώρα το απόγευμα;
Έτσι θα αναπτυχθεί ο τουρισμός στην περιοχή μας;
Τελικά η δυτική Θεσσαλία ανήκει στην Ευρώπη ή στην Αφρική;
Οι υπουργοί κύριοι Σκρέκας και Τσιάρας, ο περιφερειάρχης κ. Αγοραστός, ο δήμαρχοςΤρικκαίων και πρόεδρος της ΚΕΔΕ κ. Παπαστεργίου και όλοι οι άλλοι δήμαρχοι και βουλευτές της περιοχής μας τι λένε για όλα αυτά;
Αντιλαμβάνονται πως το τρένο δεν υπάρχει για να εισπράττει κούφιες επιδοτήσεις μια εταιρία που αδιαφορεί πλήρως για τις ανάγκες της κοινωνίας;
Μια εταιρία που κανονίζει τα δρομολόγια σύμφωνα με ποια ώρα τη συμφέρει να πιάνουν δουλειά οι μηχανοδηγοί και όχι με ποια ώρα θέλειο κόσμος να ταξιδέψει;
Πού πάνε τα πενήντα εκατομμύρια ευρώ της ετήσιας επιδότησης που εισπράττει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ;
Επιδοτούν τη γραμμή Αθήνας – Θεσσαλονίκης; Είναι άγονη αυτή η γραμμή και χρειάζεται επιδότηση; Γιατί δόθηκαν τα χρήματα αυτά χωρίς διαγωνισμό; Γιατί οι περιφέρειες που έχουν γνώση των αναγκών των κατοίκων δεν είχαν λόγο για τα επιδοτούμενα δρομολόγια;
Απαιτούμε άμεσα από τους εκπροσώπους της τοπικής μας κοινωνίας να πάρουν πρωτοβουλίες και να απαιτήσουν από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να λειτουργήσει για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και όχι για την ανέξοδη είσπραξη και μόνο της κρατικής επιδότησης.
Ζητούμε:
- Το πρωινό δρομολόγιο να αναχωρεί από την Καλαμπάκα στις 07.30 ώστε ο επιβάτης να φτάνει στην Αθήνα στις 11.05 και στη Θεσσαλονίκη στις 10.50.
- Το δρομολόγιο που αναχωρεί από την Αθήνα στις 17.20 να ανταποκρίνεται με το δρομολόγιο που αναχωρεί από την Θεσσαλονίκη στις 16.12 ώστε οι επιβάτες να είναι στην Καρδίτσα στις 20.05, στα Τρίκαλα στις 20.25 και στην Καλαμπάκα στις 20.45.
- Να ισχύσουν οι ειδικές τιμές για τους μόνιμους κατοίκους της περιοχής μας για τα δρομολόγια αυτά όπως επίσης και για το τρένο Αθήνας-Καλαμπάκας όπως ίσχυαν έως τώρα.
- Αν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιμένει να μην σταματούν τα ΙΝΤΕΡΣΙΤΙ ΕΞΠΡΕΣ στον Παλαιοφάρσαλο, παρότι η στάση αυτή δεν της κοστίζει χρονικά, τότε ας βάλει τα δρομολόγια «πολυτελείας» (ΙΝΤΕΡΣΙΤΙ ΕΞΠΡΕΣ)σε άλλες ώρες γιατί προέχει η εξυπηρέτηση του κόσμου και όχι το θεαθήναι για το οποίο καθιερώθηκαν τα δρομολόγια που κοστίζουν πολύ περισσότερο στον επιβάτη για να του δώσουν σε ένα ταξίδι τεσσάρων ωρών οικονομία χρόνου 12 λεπτών και μόνο. Φτάνει πια η κοροϊδία.
ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΦΙΛΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ.