ΕΜΕ: Υποβαθμίζεται ο ρόλος των Μαθηματικών Reviewed by Momizat on . Την έντονη αντίδραση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας (ΕΜΕ) έχει προκαλέσει η πρόσφατη απόφαση του Υπουργείου Παιδείας που περιλαμβάνει την β΄ανάθεση του μαθ Την έντονη αντίδραση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας (ΕΜΕ) έχει προκαλέσει η πρόσφατη απόφαση του Υπουργείου Παιδείας που περιλαμβάνει την β΄ανάθεση του μαθ Rating: 0

ΕΜΕ: Υποβαθμίζεται ο ρόλος των Μαθηματικών

ΕΜΕ: Υποβαθμίζεται ο ρόλος των Μαθηματικών

Την έντονη αντίδραση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας (ΕΜΕ) έχει προκαλέσει η πρόσφατη απόφαση του Υπουργείου Παιδείας που περιλαμβάνει την β΄ανάθεση του μαθήματος των Μαθηματικών στα Γυμνάσια της χώρας και στους καθηγητές της πληροφορικής της ΠΕ19 και της ΠΕ20.

«Δηλαδή σε καθηγητές που δεν έχουν πτυχίο Μαθηματικού και ανάλογη παιδαγωγική κατάρτιση, θα διδάσκουν στα ελληνόπουλα το βασικό-κύριο μάθημα των Μαθηματικών» αναφέρει ο πρόεδρος του παραρτήματος της ΕΜΕ Τρικάλων, κ. Στέλιος Αμπράζης.

Από την πλευρά της ΕΜΕ σημειώνεται ότι η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία υποστηρίζει πάγια τον αναβαθμισμένο ρόλο των Μαθηματικών τα οποία μαζί με τη Γλώσσα πρέπει να αποτελούν τον κορμό των Προγραμμάτων Σπουδών και να εφοδιάζουν τους μαθητές με το αναγκαίο εννοιολογικό και πολιτισμικό υπόβαθρο. Βασική συνιστώσα της αναβάθμισης είναι  η διδασκαλία των Μαθηματικών να γίνεται από καθηγητές Μαθηματικών ΠΕ03 ή και από εκπαιδευτικούς που είναι κάτοχοι πτυχίου Μαθηματικού ως δεύτερο πτυχίο, οι οποίοι πέραν της γνωστικής επάρκειας διαθέτουν και την αντίστοιχη διδακτική επάρκεια και μέσω των σπουδών τους, αλλά και μέσω ειδικών σπουδών, σεμιναρίων και επιμορφώσεων στη Διδακτική των Μαθηματικών. Η ΕΜΕ θεωρεί ότι τα Μαθηματικά αποτελούν μια συνεχή αλυσίδα γνώσης και μεθοδολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία και ειδικά στο Γυμνάσιο, όπου το κυρίαρχο για τη διδασκαλία των Μαθηματικών δεν είναι μόνο οι μαθηματικές γνώσεις αλλά και οι τρόποι μετάδοσής τους στους μαθητές και η επιλογή για τη διδασκαλία των μαθηματικών από μη πτυχιούχους μαθηματικούς είναι αυτονόητο ότι υποβαθμίζει τη Μαθηματική παιδεία στην εκπαίδευση.

Η ΕΜΕ πέρα από συντεχνιακές αντιλήψεις εκφράζει την πλήρη αντίθεσή της στην συγκεκριμένη ρύθμιση η οποία:

α) υποβαθμίζει ουσιαστικά τον ρόλο του μαθήματος των Μαθηματικών,

β) δημιουργεί τεράστιες ανισότητες για τα παιδιά του Γυμνασίου που θα διδάσκονται μαθηματικά από μη εξειδικευμένα άτομα,

γ) υποβαθμίζει και υποθηκεύει το μέλλον των παιδιών μας και της Μαθηματικής Παιδείας με ιδιαίτερα αρνητικά αποτελέσματα για τα ίδια τα παιδιά και την παιδεία.

Για τους παραπάνω λόγους η ΕΜΕ καλεί το Υπουργείο Παιδείας να ακυρώσει το παραπάνω έγγραφο και ζητάει να παραμείνει σε ισχύ η προηγούμενη απόφαση για Β ανάθεση του μαθήματος των Μαθηματικών στους καθηγητές Πληροφορικής με πτυχίο Μαθηματικού.

 

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή