Η συνέχεια του εξαιρετικού αφιερώματος για τα ορεινά λεωφορεία του ΚΤΕΛ Τρικάλων Reviewed by Momizat on . Traffic στη Τζούρτζια(Κανίκια)στο πανηγύρι της Αγ.Παρασκευής. ΚΤΕΛ Μεσοχώρας(1970). Το πρώτο λεωφορείο είναι του Τεντολούρη και το δεύτερο του Τσιακοβή. Στο δρό Traffic στη Τζούρτζια(Κανίκια)στο πανηγύρι της Αγ.Παρασκευής. ΚΤΕΛ Μεσοχώρας(1970). Το πρώτο λεωφορείο είναι του Τεντολούρη και το δεύτερο του Τσιακοβή. Στο δρό Rating: 0

Η συνέχεια του εξαιρετικού αφιερώματος για τα ορεινά λεωφορεία του ΚΤΕΛ Τρικάλων

Η συνέχεια του εξαιρετικού αφιερώματος για τα ορεινά λεωφορεία του ΚΤΕΛ Τρικάλων
Ενσωματωμένη εικόνα

Traffic στη Τζούρτζια(Κανίκια)στο πανηγύρι της Αγ.Παρασκευής.

Ενσωματωμένη εικόνα

ΚΤΕΛ Μεσοχώρας(1970). Το πρώτο λεωφορείο είναι του Τεντολούρη και το δεύτερο του Τσιακοβή.

Ενσωματωμένη εικόνα

Στο δρόμο για το Βετερνίκ(Νεραιδοχώρι)

Ενσωματωμένη εικόνα

Διάβαση της Γκρόπας(Τσιακοβής).

Ενσωματωμένη εικόνα

Το παλιό ΚΤΕΛ και το υπό ανέγερση “Ληθαίον”

Ενσωματωμένη εικόνα

Το “τσιμεντόλιθο” ,μετασκευή από Μercedes γουρούνα.

Ενσωματωμένη εικόνα

Κωνσταντίνος Κουτσονάσιος.

Μετά το πόλεμο έγιναν οι πρώτες ουσιαστικές προσπάθειες για την δημιουργία συγκοινωνιακών υποδομών στο νομό Τρικάλων. Στην αρχή με πρωτόγονα ακόμη και για την εποχή μέσα, όπως στη πάνω φωτογραφία που απεικονίζεται η χειρωνακτική διάνοιξη δρόμου για το Γαρδίκι γύρω στα 1950.

Αργότερα το τιτάνιο έργο της κατασκευής εξαρχής οδικού δικτύου, προκειμένου να αρθεί η συγκοινωνιακή απομόνωση του ορεινού όγκου των Τρικάλων, το ανέλαβε και το έφερε επιτυχώς σε πέρας η θρυλική Μ.Ο.Μ.Α.

Στη φωτογραφία του 1962, απεικονίζεται η διάνοιξη του δρόμου για το Χαλίκι Ασπροποτάμου
Δρομολόγιο Τρίκαλα-Μουζάκι.

Ο «Τιτανικός» είναι το παρακάτω προπολεμικό λεωφορείο που έκανε το δρομολόγιο Καλαμπάκα-Καστανιά. Εδώ στη παλιά γέφυρα του Καστανιώτικου ποταμού λίγο πριν το «Χάνι του Τσίτου».

Μετά το πόλεμο τα πρώτα λεωφορεία που έκαναν τα δρομολόγια στα ορεινά, ήταν διασκευασμένα στρατιωτικά φορτηγά GMC. Στις παρακάτω φωτογραφίες ο «Φροίξος», που τη Μ.Πέμπτη του 1962 ενεπλάκη στο θανατηφόρο δυστύχημα στο δρόμο για τη Μεσοχώρα με οδηγό τον Γκάνια και συνοδηγό τον Τσιακοβή.

Ο πολύπαθος δρόμος Τρικάλων-Άρτας.
Λεωφορείο, από μετασκευή φορτηγού, πού έκανε το δρομολόγιο Τρίκαλα – Καστανιά.
Από εκεί και πάνω ταξιδεύανε με τα μουλάρια.

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΤΕΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

ΤΟ ΚΤΕΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΟΘΩΝΟΣ ΠΡΙΝ ΚΤΙΣΤΕΙ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΛΗΘΑΙΟΝ

Κωνσταντίνος Κουτσονάσιος

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή