«Κάντο ν’ ακουστεί» Reviewed by Momizat on . Ο τρόπος που μεταδίδεται μια πληροφορία και διαχέεται από τα μέσα ενημέρωσης, αλλά και ο προβληματισμός για τον τρόπο μετάδοσης είναι ορισμένοι από τους στόχους Ο τρόπος που μεταδίδεται μια πληροφορία και διαχέεται από τα μέσα ενημέρωσης, αλλά και ο προβληματισμός για τον τρόπο μετάδοσης είναι ορισμένοι από τους στόχους Rating: 0

«Κάντο ν’ ακουστεί»

«Κάντο ν’ ακουστεί»

Ο τρόπος που μεταδίδεται μια πληροφορία και διαχέεται από τα μέσα ενημέρωσης, αλλά και ο προβληματισμός για τον τρόπο μετάδοσης είναι ορισμένοι από τους στόχους του 2ου πανελλήνιου φεστιβάλ μαθητικού ραδιοφώνου που θα διεξαχθεί από τις 9 Φεβρουαρίου έως τις 9 Μαρτίου.

Το φεστιβάλ διοργανώνεται από το Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και η Επιστημονική Εταιρία “European School Radio. Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δημόσιων και ιδιωτικών σχολικών μονάδων της χώρας. Η υποβολή των συμμετοχών θα πραγματοποιηθεί από 9 Φεβρουαρίου μέχρι 9 Μαρτίου 2015 και η βράβευση των νικητών θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του 2ου Φεστιβάλ Μαθητικού Ραδιοφώνου που θα πραγματοποιηθεί στις 3 Απριλίου 2015 στη Θεσσαλονίκη.

Βασικός σκοπός είναι ο εγγραμματισμός των μαθητών στα μέσα επικοινωνίας (media literacy) και συγκεκριμένα στο ραδιόφωνο. Ειδικότεροι στόχοι είναι οι μαθητές να εκφραστούν δημιουργικά παράγοντας ραδιοφωνικές εκπομπές, να κατανοήσουν το χώρο της επικοινωνίας και των ΜΜΕ και να προβληματιστούν σχετικά με την λειτουργία των κοινωνικών δικτύων (social media).

Πιο αναλυτικά οι μαθητές μέσω της συμμετοχής τους στο διαγωνισμό και το φεστιβάλ

πετυχαίνουν:

• Να γνωριστούν με άλλους μαθητές – παραγωγούς και να αναπτύξουν συνεργασίες

• Να επικοινωνήσουν με έμπειρους επαγγελματίες των ΜΜΕ

• Να γνωρίσουν το χώρο της επικοινωνίας και των μέσων

• Να προβληματιστούν σχετικά με τη διάχυση της πληροφορίας και να αναπτύξουν

κριτική σκέψη

• Να προβληματιστούν σχετικά με τη λειτουργία και τη χρήση των κοινωνικών

δικτύων ως «χορηγοί» περιεχομένου και να μάθουν για τα πνευματικά δικαιώματα που

προκύπτουν σε αυτή την περίπτωση

• Να εκφραστούν δημιουργικά μέσα από την κοινή παραγωγή ραδιοφωνικών

προϊόντων με άλλες μαθητικές ραδιοφωνικές ομάδες

• Να μοιραστούν τις εμπειρίες τους με μαθητές ίδιας ή άλλης ηλικιακής ομάδας από

όλη τη χώρα

• Να αναδείξουν τη δυναμική της σχολικής κοινότητας και να δημιουργήσουν κοινά

ραδιοφωνικά προγράμματα από απόσταση αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες και τα

ψηφιακά μέσα.

• να συμμετέχουν στη ζωντανή μετάδοση του Φεστιβάλ στο European School Radio

(www.europeanschoolradio.eu) και

• να μετέχουν με παρεμβάσεις στο φόρουμ της εκδήλωσης.

 

Προϋποθέσεις για τον διαγωνισμό

Να σημειωθεί ότι στο διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος μεμονωμένοι μαθητές/μαθήτριες ή

ομάδες μαθητών, οι οποίες υλοποιούν ραδιοφωνικές παραγωγές υπό την καθοδήγηση

και τον συντονισμό των εκπαιδευτικών του σχολείου τους. Η ραδιοφωνική ομάδα του κάθε σχολείου μπορεί να υποβάλλει μέχρι και δύο ηχητικά σποτ.

Το περιεχόμενο των ηχητικών σποτ θα είναι ένα μήνυμα το οποίο θα αφορά

έναν ή περισσότερους άξονες του κοινωνικού σχολείου (διατροφή/ευ-ζην, άθληση,

ενημέρωση και πρόληψη για μολυσματικές ασθένειες, διαδίκτυο, αντιμετώπιση και

πρόληψη του χουλιγκανισμού, πρόληψη ατυχημάτων, αισθητική αγωγή, ολυμπισμός

και κοινωνία, σεξουαλική αγωγή, ρατσισμός και ανθρώπινα δκαιώματα, σχολικός

εκφοβισμός, ναρκωτικά, αλκοόλ, κάπνισμα).

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή